We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Frequently asked questions

Which different comfort levels does TUI fly have?

TUI fly offers you different levels of comfort on board; Deluxe, Comfort and Economy.

Economy
Economy is offered on all flights. You have at least 74 cm of leg room, and on long haul flights, a meal with a non alcoholic drink and a snack is included. You can also purchase snacks and drinks from the TUI Cafe at reasonable prices. The Personal Entertainment Program is free of charge on the B787-8.

Comfort
In Comfort you enjoy at least 81 cm of leg room, on long haul flights, a meal with a non alcoholic drink and a snack is included. You can also purchase snacks and drinks from the TUI Cafe at reasonable prices. The Personal Entertainment Program is free of charge on the B787-8.

Deluxe
In Deluxe you enjoy 106 cm of leg room. You can take 40 kg hold luggage free of charge. All offered meals, snacks and beverages are included. Relax with your Personal Entertainment screen and comfort kit. A seat reservation is included, as is our Schiphol Lounge if you are flying from Amsterdam.

Under certain conditions, a different type of aircraft may be necessary (either TUI fly or a different airline), and Comfort or Deluxe might not be available. In such cases, the surcharge will be reimbursed.

Does this answer your question?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.