TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Frequently asked questions

What exercises can I do during the flight?

In order to stimulate blood circulation, we recommend that passengers do the following exercises during the flight. Start with your feet and do the exercises in the following sequence:

1. Feet: With both feet flat on the floor, gradually pull your toes up and then lower them again. Now do the same with your heels. Repeat this exercise 15 times.

2. Ankles: Turn your feet slowly in circles. Repeat this exercise 15 times.

3. Knees: Place your feet flat on the floor. Pull up your knees, while flexing your thigh muscles. Repeat this exercise 20 to 30 times.

4. Legs: Hold onto your knee using two hands. Pull your knee towards your chest and hold it here for 15 seconds. Repeat this exercise 10 times per leg.

5. Shoulders: Place your hands on your thighs. Repeatedly circle your shoulders from front to back. Breathe deeply during this exercise.

6. Back and Arms: Place your feet flat on the floor. Tighten your stomach and bend forward. Hold this position for 15 seconds.

Does this answer your question?