Wil je een ervaring delen over jouw vakantie of een claim indienen bij vertraging? Na de vakantie kun je altijd terecht bij onze Klantenservice waar we samen op zoek gaan naar een oplossing. Complimenten of suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Meld dit binnen twee maanden na terugkomst (volgens ANVR-voorwaarden).
Vluchtvertraging TUI fly
Je kunt via ons webportaal melding maken van een aankomstvertraging van meer dan 3 uur met TUI fly Nederland (OR vlucht) door in te loggen met je naam en reserveringsnummer.
Overige klachten en suggesties
Via dit webformulier kun je melding maken van alle overige klachten en suggesties.
Je melding kun je indienen na de einddatum van de reis. Het reserveringsnummer bestaat uit 6 of 7 karakters en ziet er uit als DXYJWL, DJY365 of 1234567.
Als het webformulier niet werkt, probeer dan het formulier in een andere browser te openen. Er kan ook sprake zijn van een tijdelijk probleem. Probeer het dan later nogmaals.