Reisfanaten gezocht

Kras zoekt sr. reisontdekker

Rijswijk/Ammerzoden 30 april 2019 – Reisfanaten met koffers vol ervaring en zeeën van tijd opgelet! Reisorganisatie KRAS is op zoek naar de ultieme sr. reisontdekker die een jaar lang op reis gaat naar de mooiste plekken, de leukste activiteiten onderneemt en de lekkerste gerechten gaat ontdekken. Om al deze ervaringen vervolgens te verpakken in inspirerende video’s. De vacature staat vanaf vandaag op verschillende vacaturesites. Geïnteresseerden hebben tot en met 21 mei a.s. de gelegenheid te reageren.

Blijven reizen én ontdekken
We reizen al van jongs af aan. Eerst als kind aan de hand van je ouders, later trek je zelfstandig de wijde wereld in om vervolgens met je eigen gezin andere werelden te gaan ontdekken. En dan komt de fase waarin je weer helemaal zelf de touwtjes in handen hebt. Kras moedigt iedereen in deze fase aan te blijven reizen én ontdekken. Om dat kracht bij te zetten is de reisorganisatie vandaag de zoektocht gestart naar een sr. reisontdekker.

Selectieprocedure
Om mee te doen maken de reisontdekkers in spé een korte video waarin ze vertellen over hun ultieme reiservaring. Deze video plaatsen ze op www.krasblijfontdekken.nl. Vervolgens worden alle inzendingen door een KRAS jury samen met reisontdekker bij uitstek, Mark van der Heijden (bekend van Backpacker Intern) beoordeeld. De drie beste inzendingen gaan op 28 mei a.s. onder begeleiding van Mark op een prachtige locatie in Nederland hun kunsten in het vloggen verder verbeteren. In de weken daarna kan het publiek stemmen op de drie geselecteerde kandidaten. De stem van het publiek telt voor 50% mee, de andere 50% wordt bepaald door een jury van KRAS medewerkers. Op 25 juni a.s. is de feestelijke bekendmaking van de KRAS sr. reisontdekker.

Iedere maand een reis
De winnaar kan dan al snel zijn koffers pakken. De eerste reis staat namelijk al in juli gepland. Gevolgd door iedere maand een mooie nieuwe reis; van stedentrip tot wintersport, van rondreis of cruise tot een actieve fiets- of wandelvakantie. De sr. reisontdekker gaat het allemaal ontdekken!

Gepubliceerd op 30 april 2019