We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Kan ik mijn boeking annuleren?

Online annuleren via myTUI kan voor boekingen:
• Naar de bestemmingen Aruba, Bonaire, Curaçao, Mexico, Dominicaanse Republiek, Jamaica, Zanzibar en de bestemmingen Kaapverdië, Gambia, Senegal, Tunesië en Marokko met een vertrekdatum vanaf 2 november 2025;
• Binnen de gratis annuleren periode;
• Losse TUI vliegtickets.

Voor alle andere gevallen kan de hoofdboeker telefonisch contact opnemen met het Customer Services Center of met de reisadviseur waar de  boeking is gemaakt⁠.

De wet over bedenktijd op internetaankopen is niet van toepassing. Bij noodgedwongen afbreken, uitstellen of annuleren van je reis neem je ook contact op met je verzekeringsmaatschappij.