Wil je een ervaring delen over jouw vakantie of een claim indienen bij vertraging? Na de vakantie kun je altijd terecht bij onze Klantenservice waar we samen op zoek gaan naar een oplossing. Complimenten of suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Meld dit binnen twee maanden na de terugkomst van jouw reis (volgens ANVR voorwaarden).
Vluchtvertraging TUI fly
Je kunt via ons webportaal melding maken van een aankomstvertraging van meer dan 3 uur met TUI fly Nederland (OR vlucht) door in te loggen met je naam en boekingsnummer.
Overige klachten
Via dit webformulier kun je melding maken van alle overige klachten. Je melding kun je indienen na de einddatum van de reis. Als het webformulier niet werkt, probeer dan het formulier in een andere browser te openen.
Complimenten
Heb je een TUI medewerker of reisleider ontmoet die jouw reiservaring extra bijzonder heeft gemaakt? Of heb je een andere geweldige reiservaring gehad met TUI? Dan kun je via dit webformulier een compliment geven.