We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Wat gebeurt er met mijn geboekte stoeltype bij TUI fly bij een wijziging of annulering?

Bij een wijziging door TUI fly proberen wij het geboekte stoeltype om te zetten naar een gelijkwaardige stoeltype op de nieuwe vlucht of in het nieuwe zitcomfort.  Lukt dit niet, dan betaalt TUI het betaalde bedrag terug. Je kunt dan zelf een nieuw stoeltype boeken. 

Als je zelf je vlucht wijzigt, dan boek en betaal je zelf een nieuw geboekt stoeltype. Bekijk meer informatie over je geboekte stoeltype wanneer je zelf je vlucht wijzigt.

Bij annulering kun je geen aanspraak maken op een terugbetaling van het geboekte stoeltype.