Onder het kopje ‘informatie’ bij de accommodatie vind je of huisdieren welkom zijn en of het huisdier op de kamer/in het appartement of openbare ruimtes mag verblijven. Meld je huisdier bij boeking aan, de kosten betaal je ter plaatse.
Wanneer er staat "op aanvraag" dan moeten wij toestemming vragen aan de eigenaar, geef dan het ras en gewicht van het huisdier aan ons door. Neem contact op met ons Customer Services Center of jouw boekingskantoor en als je ook een vlucht bij ons hebt geboekt dan vul je het bijzondere bagage formulier in.
Ook als huisdieren niet toegestaan zijn in de accommodatie, kunnen er huisdieren van de eigenaar aanwezig zijn.
Volgens de EU is het verplicht om bij het vervoer van huisdieren over een EU-huisdierenpaspoort te beschikken, het huisdier moet ingeënt zijn tegen hondsdolheid en voorzien zijn van een identificatie(chip). Informeer voor landen buiten de EU tijdig bij de ambassade van het land van bestemming voor andere verplichtingen en toelatingseisen.
Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.
Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.