We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Wat moet ik doen als ik mijn vlucht heb gemist?

Als je door onvoorziene omstandigheden je TUI fly vlucht hebt gemist dan kun je je op de luchthaven melden bij de TUI balie om naar een oplossing te zoeken. Wij annuleren nooit de terugvlucht automatisch. 

Maak je geen gebruik van de terugvlucht van TUI fly of heb je deze terugvlucht door onvoorziene omstandigheden gemist? Neem dan (telefonisch) contact op met onze reisleiding ter plaatse of onze afdeling Customer Support. Zij kunnen de terugvlucht voor je annuleren en je helpen met het zoeken naar een nieuwe vlucht. 

Telefoonnummer Customer Support: 088-0885852.

Wanneer je geen gebruik maakt van de TUI fly vlucht heb je geen recht op restitutie behalve van de luchthavenbelasting. De luchthavenbelasting kun je terugvorderen via onze website. 

Vlieg je met een andere luchtvaartmaatschappij dan TUI fly? Dan vragen wij je hiervan melding te maken via de website van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij voor het ontvangen van een eventuele vergoeding.
KLM
Transavia
Emirates
Easyjet