We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Kan iemand met een beperkte mobiliteit zelf een stoel reserveren bij TUI fly?

Bij een beperkte mobiliteit, zoals geen lange afstanden maar wel trappen kunnen lopen, kan zelf online een stoelreservering gemaakt worden. Op de website zijn de stoelen zichtbaar die geschikt zijn.    

Passagier:                

- is jonger dan 15 jaar
- is geheel afhankelijk van een rolstoel
- is blind/slechtziend
- is doof/slechthorend
- heeft een mentale beperking
- heeft een hulphond

Let op: de automatische toewijzing geldt dan voor alle passagiers uit de boeking.

Stoelreservering is niet verplicht.

TUI wijst 48 uur voor vertrek alle passagiers een stoel toe en houdt rekening met de volgende regelgeving: 

- voor passagiers die beperkt mobiel zijn en worden bijgestaan door een begeleider leveren wij alle redelijke inspanningen om deze personen een stoel naast elkaar te geven;
- het is aan TUI om binnen het geboekte zitcomfort naar een goede stoel te zoeken voor deze passagier die dit vanwege medische omstandigheden nodig heeft.