We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenacht, stel hier je vraag
Kan iemand met een beperkte mobiliteit zelf een stoel reserveren bij TUI fly?

Bij een beperkte mobiliteit kan zelf online een stoelreservering gemaakt worden. Op de website zijn de stoelen zichtbaar die geschikt zijn voor de medische omstandigheden van de passagier. 

Bij volledige immobiliteit worden automatisch stoelen toegewezen die geschikt zijn voor medische omstandigheden. 

Het is niet verplicht om een stoel te reserveren. TUI wijst kort voor vertrek alle passagiers een stoel toe en houdt daarbij rekening met de volgende regelgeving: 
- voor TUI passagiers die beperkt mobiel zijn en worden bijgestaan door een begeleider levert de luchtvaartmaatschappij alle redelijke inspanningen om deze personen een stoel naast elkaar te geven;
- het is aan TUI om binnen het geboekte zitcomfort naar een goede stoel te zoeken voor deze passagier die dit vanwege medische omstandigheden nodig heeft.