Tot 50,- korting op wintervakanties dicht bij huis

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?
Je kunt online betalen met iDEAL, creditcard of Bancontact/Mister Cash via Mijn TUI
De creditcard hoeft voor de betaling niet op naam van de hoofdboeker te staan. Let op. Voor  sommige extra's  is een creditcard op naam van de hoofdboeker wel verplicht.

Een bankoverschrijving kan alleen buiten 14 dagen voor vertrek. Deze betaling doe je ten name van TUI Nederland o.v.v. het boekingsnummer bij de omschrijving, dit en onze bankgegevens vind je op de factuur. Houd rekening met de verwerkingstijd van enkele dagen.

Ook is het mogelijk om met pin of creditcard te betalen in één van onze TUI winkels of bij het reisbureau waar de boeking is gemaakt. Contant betalen kan alleen in overleg met de winkel maar heeft niet onze voorkeur i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers. 

Een geslaagde betaling in een van de TUI winkels, bij de TUI mobiele reisadviseur of een online betaling met iDEAL, creditcard of Bancontact/Mister Cash is binnen enkele minuten zichtbaar in Mijn TUI.
Houd rekening met extra kosten bij betaling met een American Express creditcard.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.