TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?
U kunt online betalen met iDEAL, creditcard of Bancontact/Mister Cash via Mijn TUI

Een bankoverschrijving kan alleen buiten 14 dagen voor vertrek. Deze betaling doet u ten name van TUI Nederland o.v.v. het boekingsnummer bij de omschrijving, dit en onze bankgegevens vindt u op de factuur. Houd rekening met de verwerkingstijd van enkele dagen.

Ook is het mogelijk om met pin of creditcard te betalen in één van onze TUI winkels of bij het reisbureau waar de boeking is gemaakt. Contant betalen kan alleen in overleg met de winkel maar heeft niet onze voorkeur i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers.  

Een geslaagde betaling in een van de TUI winkels, bij de TUI mobiele reisadviseur of een online betaling met iDEAL, creditcard of Bancontact/Mister Cash is binnen enkele minuten zichtbaar in Mijn TUI.
Houdt u rekening met extra kosten bij betaling met een American Express creditcard.

Is je vraag hiermee beantwoord?