We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Hoe kan ik betalen als ik losse TUI vliegtickets geboekt heb?

Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (Mastercard of Visa) of Bancontact/Mister Cash. De creditcard hoeft voor de betaling niet op naam van de hoofdboeker te staan.

Het is niet mogelijk een bankoverschrijving te doen. Deze vliegtickets moeten meteen bij boeking betaald worden.

Momenteel is het niet mogelijk om de betaling per pin of creditcard te voldoen in één van onze TUI shops. Bij een boeking via één van onze TUI shops of TUIatHome reisadviseurs moet de betaling binnen 24 uur na boeking betaald worden via Mijn TUI. Contant betalen kan via een TUI shop maar heeft niet de voorkeur i.v.m. de veiligheid.
Als de betaling gelukt is zie je dit binnen enkele minuten in Mijn TUI.

Op dit moment is het niet mogelijk een betaling te doen met een American Express creditcard.

Heb je geen losse TUI vliegtickets geboekt? Bekijk de betaalmogelijkheden voor andere boekingen.