We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Hoe kan ik betalen?

Online betaal je met iDEAL, Mastercard/Visa, Bancontact/MisterCash of American Express.  Bij betaling met American Express gelden extra kosten.

Betalen met American Express kan niet voor:
- Aruba, Bonaire, Curaçao, Mexico, Dominicaanse Republiek, Jamaica en Zanzibar.
- Sint Maarten (vertrekken vanaf 1 april 2025)
- Kaapverdië, Tunesië, Marokko, Gambia en Senegal (vertrekken vanaf 2 november 2025

Een bankoverschrijving kan buiten 14 dagen voor vertrek ten name van TUI Nederland o.v.v. het dossiernummer. Onze bankgegevens zie je op je factuur.
Per pin/creditcard betalen (geen American Express)  kan in eenTUI shop of reisbureau waar je boeking gemaakt is. Contant betalen kan (niet de voorkeur i.v.m. de veiligheid).

Is de betaling in de shop of online gelukt dan zie je dit binnen enkele minuten in myTUI.

Je buitenlandse creditcard moet aan de Nederlandse veiligheidseisen voldoen. Lukt de betaling niet? Je kaart voldoet niet aan deze eisen.

Bekijk de betaalmogelijkheden voor losse TUI vliegtickets.