Hotel Belvedere in New York City is een zeer prettig, gastvriendelijk en verzorgd driesterrenhotel op slechts 300 meter van Times Square en Rockefeller Plaza. Naast de fantastische ligging heeft het Belvedere goede kamers en faciliteiten als roomservice, fitness en een restaurant met een gevarieerde menukaart. Uiteraard vind je in de directe omgeving veel restaurants, hotspots en bezienswaardigheden. Naast de standaard 2-persoonskamers kun je in het Belvedere ook kiezen voor een vierpersoonskamers, ideaal als je met een gezin in New York wilt verblijven!
Faciliteiten
Faciliteiten
Airco
Gratis wifi in openbare ruimte
Gratis wifi op de kamer
Receptie
Inchecken: 16:00 tot 23:59, uitchecken: 06:00 tot 11:00
Lounge
Bagageruimte
Tegen betaling
Roomservice
Sport & Activiteiten
Sport & Activiteiten
Fitnessfaciliteiten
Voor de kinderen
Voor de kinderen
Babybedje (op aanvraag)
Overige informatie
Overige informatie
Officiële classificatie: 3 sterren
Onze classificatie: 3 sterren
Totaal aantal kamers/ appartementen: 355
Het hoofdgebouw heeft 17 verdiepingen inclusief begane grond en een lift
Voltage: 110 volt
Verzorging
Verzorging
Logies
Belangrijke informatie
Belangrijke informatie
Deze reis/accommodatie is algemeen geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Of deze reis/accommodatie ook voldoet aan jouw specifieke behoeften, hangt af van je persoonlijke situatie. Neem hiervoor contact met ons op, zodat wij kunnen nagaan in hoeverre deze reis/accommodatie voldoet aan jouw behoeften.
Tenminste één persoon per geboekte kamer dient minimaal 18 jaar te zijn om te verblijven in dit hotel
Inbegrepen
Inbegrepen
Inclusief: 14,75% belasting, $3.50 toeristenbelasting per nacht.
Niet Inbegrepen (ter plaatse betalen)
Niet Inbegrepen (ter plaatse betalen)
Verplicht
Facility Fee ca. $22,95 per nacht per kamer (ter plaatse te betalen)
Borg, ca. $100 per kamer per nacht met een maximum van $300, per creditcard te voldoen, retour na het uitchecken (ter plaatse te betalen)
Deze verplichte kosten maken geen onderdeel uit van het bedrag dat je aan TUI betaalt en moeten op de bestemming worden voldaan.
More Inclusive
More Inclusive
•Wie op zaterdag met TUI in New York is, krijgt een mooie fietstour door een deel van deze geweldige stad. TUI trakteert! De fietstour begint elke zaterdag om 09.30 uur (09.15 uur verzamelen) en doet Lower Manhattan, de Brooklyn Bridge en Brooklyn in ongeveer twee uur aan. Onderweg hoor je de prachtigste verhalen over de stad van de Nederlandstalige gids. En natuurlijk wordt er regelmatig gestopt om foto’s te kunnen maken. Als je je stedentrip naar New York boekt, krijg je bij stap 2 de mogelijkheid om de Nederlandstalige fietstour kosteloos bij te boeken. Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Krijg je tijdens het boeken geen optie om de tour te selecteren, dan zit deze helaas vol.
•Wie nu een citytrip New York boekt, krijgt van TUI insider tips cadeau in een handige, ready-to-print PDF bij je reisdocumenten. Onze eigen Big Apple experts hebben al hun favoriete plekken voor je verzameld. Denk: Times Out Market in Dumbo, Brooklyn en een paar van de leukste roof-top terrassen. Écht leuk wordt het pas als je Times Square achter je laat. En met deze verrassende tips weet je straks precies waar je naar toe wil.
Ligging
Ligging
Metrostation 50 Street op ca. 200 m
Times square op ca. 300 meter
Wijk Hell's Kitchen
Huurauto
Huurauto
Voeg eenvoudig een huurauto toe aan deze vakantie tijdens het maken van je boeking.
Zorgeloos rondrijden en 24/7 persoonlijke ondersteuning
Extra verzekeringen niet nodig
Geen gedoe ter plaatse
Hele vakantie beschikking over je huurauto
Gratis fietstour New York (beperkt beschikbaar)
Times Square op slechts 300 m
Kamer voorzien van kitchenette
Midtown shoppen & dineren
Gezond zweten in de gym
Super centrale ligging
Smart service 24/7 via de TUI app
Smart service 24/7 via de TUI app
Tijdens je verblijf komt er geen TUI reisleiding in je accommodatie.
Informatie en contact met TUI is 24/7 beschikbaar in het Nederlands via de TUI app.
Je kunt ons bereiken via de chat in de TUI app vanaf 24 uur voor vertrek.
Noodgeval? Het noodnummer vind je terug in je reisdocumenten.
De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.
De locatie was perfect! De bedden en de douche waren erg goed. De wifi daarentegen was best slecht en de kamer werd niet heel goed schoongemaakt. Wel werden er elke dag nieuwe handdoeken neergelegd.
De locatie was perfect! De bedden en de douche waren erg goed. De wifi daarentegen was best slecht en de kamer werd niet heel goed schoongemaakt. Wel werden er elke dag nieuwe handdoeken neergelegd.
Kamer 7
Hygiëne 7
Ligging 10
Respect voor mens en natuur 7
Eten en drinken 7
Het hotel 7
Wifi 4
Jouw totale vakantie 10
Personeel en service 6
10
Adilia Gezin met jonge en/of oudere kinderenmei 2024
“Weekje NY in de Belvedere hotel”
De kamer was een oase van rust na een dagje Manhattan. Elke dag werd de kamer weer netjes opgeruimd en bijgevuld met schone handdoeken. Het hotel biedt ook een shuttelbus voor naar de airport voor een hele mooie prijs. Alles was top geregeld en vriendelijke receptie medewerkers.
De kamer was een oase van rust na een dagje Manhattan. Elke dag werd de kamer weer netjes opgeruimd en bijgevuld met schone handdoeken. Het hotel biedt ook een shuttelbus voor naar de airport voor een hele mooie prijs. Alles was top geregeld en vriendelijke receptie medewerkers.
Kamer 9
Hygiëne 9
Ligging 10
Respect voor mens en natuur 9
Eten en drinken 9
Het hotel 10
Wifi 9
Jouw totale vakantie 9
Personeel en service 9
8
Hotel belvedere vlucht jet blue februari 2024
“Hotel belvedere”
Hotel was goed voor de prijs dicht bij metro station waar je alle kanten op kunt in new york. Vlucht was super met jet blue super aardig voor onze baby van 5.5 maand oud.
Hotel was goed voor de prijs dicht bij metro station waar je alle kanten op kunt in new york. Vlucht was super met jet blue super aardig voor onze baby van 5.5 maand oud.
Kamer 7
Hygiëne 7
Ligging 9
Het hotel 8
Wifi 8
Jouw totale vakantie 8
Personeel en service 8
8
SoufGezin met jonge en/of oudere kinderenfebruari 2024
“New York - The Belvedere Hotel”
'- Dat je krijgt waar je voor betaald hebt - Het personeel is altijd bereid je te helpen - De kamers worden elke dag schoongemaakt en er staan altijd nieuwe handdoeken klaar
- Vanaf de receptie kun je altijd een tranfer(taxi) aanvragen - na het uitchecken kun je de bagage afgeven en nog later komen ophalen
'- Dat je krijgt waar je voor betaald hebt - Het personeel is altijd bereid je te helpen - De kamers worden elke dag schoongemaakt en er staan altijd nieuwe handdoeken klaar
- Vanaf de receptie kun je altijd een tranfer(taxi) aanvragen - na het uitchecken kun je de bagage afgeven en nog later komen ophalen
Kamer 8
Hygiëne 8
Ligging 10
Respect voor mens en natuur 8
Eten en drinken 8
Het hotel 8
Wifi 8
Jouw totale vakantie 9
Personeel en service 9
4
AnneMet partnerdecember 2023
“Ouderwetse kamers. Geen warm water”
De kamers waren een beetje ouderwets, maar op zich prima voor een paar nachten.
De badkamer was wel heel klein. We hebben expliciet - vooraf en nog een keer tijdens inchecken - gevraagd naar een kamer zonder badkuip. Het hotel heeft ons zowel op de mail (voor onze reis) en tijdens inchecken beloofd dat we een kamer zonder douche zouden krijgen, maar dit is helaas niet gebeurd. Toen we ...
De kamers waren een beetje ouderwets, maar op zich prima voor een paar nachten.
De badkamer was wel heel klein. We hebben expliciet - vooraf en nog een keer tijdens inchecken - gevraagd naar een kamer zonder badkuip. Het hotel heeft ons zowel op de mail (voor onze reis) en tijdens inchecken beloofd dat we een kamer zonder douche zouden krijgen, maar dit is helaas niet gebeurd. Toen we in de kamer kwamen was het een kamer met een badkuip.
Daarnaast was het water gedurende ons verblijf lauw (het werd niet warm). Op de 3e dag hadden we zelfs alleen koud water. We hebben meer dan 4 keer gebeld naar receptie om te vragen of ze het willen oplossen. Helaas is dit niet gebeurd. Daarna zijn we naar receptie gelopen om te vragen waarom het nog steeds niet is opgelost. Het antwoord was dat dit probleem langer speelt en dat het ‘helaas’ niet op korte termijn kan worden opgelost. Dit vonden wij zeer slecht.
Ze wisten dus dat er in onze kamer geen warm water is en ze hebben ons toch in die kamer geplaatst. Zeer slecht.