TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat houdt Denied Boarding Compensation bij TUI fly in?
De 'Denied Boarding Compensation' is een verordening waarin de passagiersrechten staan tijdens vertraging, annulering of instapweigering. Meer informatie over deze verordening staat in de Denied Boarding Compensation folder van TUI fly
Voor de volledige tekst van de Verordening 261/2004, verwijzen wij u naar Verordening 261/2004.

Heeft u via onze onze website of ons Customer Services Center geboekt, dan kunt u uw verzoek tot compensatie via ons webportaal indienen. U kunt hier bijlagen toevoegen.

Is je vraag hiermee beantwoord?