VERSOEPELDE OMRUILGARANTIE: Geldig op huidige én nieuwe boekingen

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen met mijn boekingsnummer?
Als het niet lukt om in te loggen in Mijn TUI, voldoet mogelijk het aantal cijfers niet. Het boekingsnummer vindt u in de reisspecificatie en/of factuur die u van de reis heeft ontvangen.

Heeft u geboekt op TUI.nl, bij een TUI reisbureau, TUI mobiele reisadviseur of bij ons Customer Services Center dan bestaat het boekingsnummer uit 10 cijfers (bijvoorbeeld 2664567890).

Heeft u een TUI reis geboekt bij een ander reisbureau dan kunt u inloggen in Mijn TUI met een reserveringsnummer bestaande uit 6 karakters (bijvoorbeeld DG6ZTH).

Heeft u een Kras reis geboekt, dan is inloggen in Mijn TUI niet mogelijk. U kunt inloggen op de site van Kras met het 9-cijferige nummer dat op uw bevestiging staat.

Lukt het nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met het ons Customer Services Center of ga langs bij uw reisadviseur. Contactgegevens staan onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?