COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen met mijn boekingsnummer?
Als het niet lukt om in te loggen in Mijn TUI, voldoet mogelijk het aantal cijfers niet. Het boekingsnummer vind je in de reisspecificatie en/of factuur die je van de reis hebt ontvangen. 

Heb je geboekt op TUI.nl, bij een TUI reisbureau, TUI mobiele reisadviseur of bij ons Customer Services Center dan bestaat het boekingsnummer uit 10 cijfers (bijvoorbeeld 2664567890).

Heb je een TUI reis geboekt bij een ander reisbureau dan kun je inloggen in Mijn TUI met een reserveringsnummer bestaande uit 6 karakters (bijvoorbeeld DG6ZTH).

Heb je een Kras reis geboekt, dan is inloggen in Mijn TUI niet mogelijk. Je kunt inloggen op de site van Kras met het 9-cijferige nummer dat op de bevestiging staat.

Lukt het nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met ons Customer Services Center of ga langs bij jouw reisadviseur. Contactgegevens staan onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.