TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen met mijn boekingsnummer?
Als het niet lukt om in te loggen in Mijn TUI, voldoet mogelijk het aantal cijfers niet. Het boekingsnummer vindt u in de reisspecificatie en/of factuur die u van de reis heeft ontvangen.

Heeft u geboekt op TUI.nl, bij een TUI reisbureau, TUI mobiele reisadviseur of bij ons Customer Services Center dan bestaat het boekingsnummer uit 10 cijfers (bijvoorbeeld 2664567890).

Heeft u een TUI reis geboekt bij een ander reisbureau dan kunt u inloggen in Mijn TUI met een reserveringsnummer bestaande uit 6 karakters (bijvoorbeeld DG6ZTH).

Heeft u een Kras reis geboekt, dan is inloggen in Mijn TUI niet mogelijk. U kunt inloggen op de site van Kras met het 9-cijferige nummer dat op uw bevestiging staat.

Lukt het nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met het ons Customer Services Center of ga langs bij uw reisadviseur. Contactgegevens staan onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?