We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Ik heb geen betalingsbevestiging ontvangen, is de betaling wel gelukt?

Een geslaagde betaling in een van de TUI winkels, bij de TUI mobiele reisadviseur of een online betaling met iDEAL of creditcard is binnen enkele minuten zichtbaar in Mijn TUI. 

Heb je via een bankoverschrijving betaald? Dan kan het verwerken van jouw betaling in Mijn TUI enkele dagen duren. 

Je ontvangt bij een online betaling of bankoverschrijving geen bevestiging van jouw betaling. Je kunt de verwerking van jouw betaling in Mijn TUI controleren.

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.