We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn betaling wel gelukt?

Bij een online betaling of bankoverschrijving krijg je geen bevestiging van jouw betaling. In myTUI kan je de verwerking van je betaling controleren.

Een geslaagde betaling in één van de TUI shops, bij de TUI mobiele reisadviseur of een online betaling met iDEAL of creditcard is binnen enkele minuten zichtbaar in myTUI.

Heb je via een bankoverschrijving betaald? Dan kan het verwerken van jouw betaling in myTUI enkele dagen duren.