We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Kan ik met reischeques betalen?

Als je met een reischeque wil betalen houd dan rekening met het volgende:
- De reischeque is geldig voor reizen uit het gehele TUI assortiment in een TUI shop, bij een TUI at Home reisadviseur, op TUI.nl of via het TUI Customer Services Center.
- De reischeque is 3 jaar geldig (verlengen is niet mogelijk).
- De vertrekdatum moet vallen vóór de vervaldatum van de cheque.
- TUI Nederland accepteert alleen reischeques van TUI.
- De originele cheque kan per aangetekende post naar ons worden verstuurd o.v.v. het factuur-/boekingsnummer. Na ontvangst zullen wij het bedrag verrekenen. Daarnaast is het mogelijk om de reischeque bij een TUI shop of je TUI at Home reisadviseur in te leveren.

De TUI reischeques zijn verkrijgbaar bij alle TUI shops. 

Contactgegevens vind je onder Service & Contact.