We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Hoe kan ik met reischeques betalen?

Wil je betalen met een reischeque? Houd dan rekening met deze voorwaarden:

- Je kan de reischeque gebruiken voor alle reizen van TUI;
- Je kan de reischeque inleveren in een TUI shop, bij je TUIatHome reisadviseur, op TUI.nl of via ons Customer Services Center;
- De reischeque is 3 jaar geldig (verlengen is niet mogelijk);
- Je reis moet vertrekken vóór de vervaldatum van je cheque;
- Wij accepteren alleen reischeques van TUI.

Hoe lever je de reischeque in?
1. Stuur de originele cheque per aangetekende post naar ons.
- Vermeld daarbij je boekingsnummer.
- Na ontvangt verrekenen we het bedrag.
2. Neem je reischeque mee naar een TUI shop of TUIatHome reisadviseur.

Wil je een reischeque kopen?
Dat kan bij alle TUI shops.