We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Waarom lukt het niet om een stoeltype te boeken bij TUI fly?

Als het niet lukt om een stoeltype te boeken kan dat verschillende oorzaken hebben: 

  • De naam van de hoofdboeker of het boekingsnummer is niet juist ingevoerd.  
  • Het stoeltype boeken kan vanaf 30 dagen tot 48 uur (74 uur voor lange afstandsvluchten*) voor de lokale vertrektijd.  
  • Er is een extra stoel geboekt, bijvoorbeeld voor een baby of een muziekinstrument. 
  • Er staat een essentie/opmerking in de boeking waardoor het boeken van een stoeltype niet mogelijk is, bijvoorbeeld een alleenreizend kind, iemand die rolstoel gebonden is en niet zelfstandig kan lopen of iemand die met een blindengeleidehond reist. 

Lukt het boeken toch niet of als het om bovengenoemde  redenen niet kan, neem dan contact op.

*Lange afstandsvluchten zijn intercontinentale vluchten met een geplande vluchttijd van meer dan 8 uur.