We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Wanneer krijg ik de boekingsbevestiging met de factuur?

Na het afronden van de boeking ontvang je per e-mail een boekingsbevestiging met de factuur en betalingsinstructies. In de factuur staat hoe je de reissom via myTUI online kan betalen met iDEAL of creditcard.

Voor losse TUI vliegtickets ontvang je een e-mail met een bevestiging. De boeking is definitief als er volledig is betaald. De boekingsbevestiging en factuur vind je in myTUI. De factuur is beschikbaar na volledige betaling.

Ga je naar Aruba, Bonaire, Curaçao, Mexico, Dominicaanse Republiek, Jamaica, Kenia, Zanzibar en Sint-Maarten? Dan ontvang je een aparte e-mail met de boekingsbevestiging. Dit geldt ook voor vertrekken vanaf 2 november 2025 naar Kaapverdië, Tunesië, Marokko, Gambia en Senegal en vertrekken vanaf mei 2026 naar Albanië, Bulgarije, Montenegro en Noord-Macedonië.