We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Wat is er bij All Inclusive inbegrepen?

Bij All Inclusive-accommodaties zijn naast ontbijt, lunch en diner allerlei extra’s inbegrepen. De extra’s kunnen variëren van gratis (non-alcoholische) drankjes en (vaak zoete) snacks tot het gebruik van (water)sportfaciliteiten. Bij de informatie over jouw accommodatie staat aangegeven waaruit de All Inclusive-verzorging bestaat.

Houd er rekening mee dat er ondanks de All Inclusive-verzorging bepaalde tijden zijn waarop restaurants of bars zijn gesloten. Als door een late aankomst op de bestemming een van de maaltijden en/of andere verzorging wordt gemist, zoals drankjes, is hiervoor geen restitutie mogelijk. 
Bij All Inclusive start de verzorging in vrijwel alle accommodaties vanaf het moment van inchecken en eindigt de verzorging op het moment van uitchecken.