We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Welke maaltijden zijn inbegrepen?

Welke maaltijden zijn inbegrepen verschilt per type verzorging. 
- Logies (LG): geen maaltijden of drankjes inbegrepen. 
- Logies/ontbijt (LO): ontbijt inbegrepen, beginnend op de dag na aankomst en eindigend op de vertrekdag. 
- Halfpension (HP): ontbijt en diner inbegrepen, beginnend met diner op de aankomstdag en eindigend met ontbijt op de vertrekdag. 
- Volpension (VP): ontbijt, lunch en diner inbegrepen, beginnend met lunch of diner op de aankomstdag en eindigend met ontbijt op de vertrekdag. Drankjes zijn niet inbegrepen.
- All inclusive (AI): ontbijt, lunch, diner en lokale (non-alcoholische) drankjes inbegrepen. Het aanbod varieert per accommodatie, geldig vanaf check-in tot check-out.

Maaltijd gemist/restitutie
Als door een late aankomst een van de maaltijden en/of andere verzorging wordt gemist is hiervoor geen restitutie mogelijk. Ook geldt er geen korting als een reiziger geen gebruik maakt van de standaard maaltijden.