We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Hoe kan ik een schade melden?

Als je een kortlopende annuleringsverzekering hebt afgesloten dan kun je de schade via ons schadeformulier melden. 
Vergeet bij het aanmelden van de schade voor de aflopende annuleringsverzekering niet om de volgende zaken mee te sturen: 
- het ingevulde en ondertekende schadeformulier; 
- de eerste factuur van de boeking waarop de afgesloten annuleringsverzekering staat vermeld; 
- de reisspecificatie;
- de nota van de annuleringskosten.

Een schade melden kan rechtstreeks bij a.s.r. als je een reisverzekering en/of doorlopende annuleringsverzekering bij hen hebt afgesloten.