We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

SKIP DE WINTERDIP! Boek nu je winterzonvakantie

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Wat houdt Denied Boarding Compensation bij TUI fly in?

De 'Denied Boarding Compensation' is een verordening waarin de passagiersrechten staan bij vertraging, annulering of instapweigering. Meer informatie over deze verordening staat in de Denied Boarding Compensation folder van TUI fly. Bekijk uitgebreidere informatie (ook in het Engels en Frans) op onze website.
Voor de volledige tekst verwijzen wij je naar Verordening 261/2004.

Heb je via onze onze website of ons Customer Services Center geboekt, dan kan je jouw verzoek tot compensatie via ons webportaal indienen. Je kan hier bijlagen toevoegen.

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.