We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Wat gebeurt er met betaalde bagage bij TUI fly wijziging/annulering?

Heb je ruimbagage bijgeboekt maar wijzigt er iets in je vlucht? Dan geldt het volgende:
- Annuleer je zelf  je vlucht, dan betalen wij de kosten voor de bagage aan je terug;
- Wijzig je zelf je vlucht, maar blijft je zitcomfort hetzelfde, dan zetten wij de betaalde ruimbagage automatisch om naar de nieuwe vlucht. Kies je voor een ander zitcomfort, dan krijg je afhankelijk van de nieuwe zitcomfort de betaalde kosten terug of je kunt de bagage opnieuw bijboeken;
- Wijzigen wij de vlucht, dan zetten we ruimbagage om naar de nieuwe vlucht, bij annulering betalen we het geld voor de bijgeboekte ruimbagage automatisch terug.