We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Wat moet ik weten over vluchtwijzigingen?

Vluchttijden zijn afhankelijk van o.a. milieu- en geluidsnormen, weersomstandigheden, drukte in het luchtruim, militair vliegverkeer, luchtverkeersleiding etc. Daarom zijn vluchttijden altijd een indicatie en onder voorbehoud van wijzigingen.

Door onvoorziene omstandigheden kan het voorkomen dat we een andere luchtvaartmaatschappij of luchthaven moeten gebruiken. Reis je daardoor in een lager zitcomfort, dan worden eventueel te veel betaalde toeslagen terugbetaald. Definitieve vertrek- en aankomsttijden worden vermeld in de reisbescheiden en in myTUI.
Wanneer na uitgifte van de reisbescheiden nog wijzingen worden doorgevoerd ontvang je een e-mail met informatie over stoelreservering, online check-in etc.

Als je door deze wijziging recht hebt op restitutie, dan kan het enkele werkdagen duren voordat je dit terugziet in myTUI. Wij vragen je geen nieuwe betaling te doen totdat de wijzigingen zijn verwerkt.

Actuele vluchttijden van gisteren, vandaag en morgen vind je op onze site.