We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Wat moet ik weten over vluchtwijzigingen?

Vluchttijden zijn altijd indicatief en onder voorbehoud van wijzigingen. Vluchttijden kunnen wijzigen door weersomstandigheden, drukte in het luchtruim, milieunormen en andere factoren.

Bij onvoorziene omstandigheden kunnen we een andere luchtvaartmaatschappij of luchthaven inzetten. Reis je daardoor in een lager zitcomfort, dan worden eventueel teveel betaalde toeslagen terugbetaald. Definitieve tijden staan op je E-ticket en in myTUI.

Bij wijzigingen na uitgifte van het E-ticket ontvang je een e-mail met alle informatie. Eventuele restitutie is binnen enkele werkdagen zichtbaar in myTUI. Wacht met nieuwe betalingen tot wijzigingen zijn verwerkt.

Actuele vluchttijden van gisteren, vandaag en morgen vind je op onze website.