We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

SKIP DE WINTERDIP! Boek nu je winterzonvakantie

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Wat doet TUI fly voor passagiers met een pinda- of notenallergie?

Tijdens de vlucht serveren we geen maaltijden met (hele) pinda’s. Toch kunnen we niet 100 procent garanderen dat de maaltijden aan boord geen sporen van noten bevatten. Er worden bijvoorbeeld regelmatig maaltijden met saté saus geserveerd en de maaltijden worden gemaakt op een plek waar ook noten worden verwerkt. 

Heb je een pinda- of notenallergie? Geef dit dan minimaal 3 dagen voor vertrek door aan TUI. Het cabinepersoneel kan dan de nodige maatregelen aan boord proberen te nemen. We verzoeken bijvoorbeeld andere passagiers geen producten te eten die noten bevatten. Een nootvrije omgeving kunnen we echter niet garanderen.

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.