We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Wat doet TUI fly voor passagiers met een pinda- of notenallergie?

Tijdens de vlucht serveren we geen maaltijden met (hele) pinda’s. Toch kunnen we niet 100 procent garanderen dat de maaltijden aan boord geen sporen van noten bevatten. Er worden bijvoorbeeld regelmatig maaltijden met saté saus geserveerd en de maaltijden worden gemaakt op een plek waar ook noten worden verwerkt. 

Heb je een pinda- of notenallergie? Geef dit dan minimaal 4 dagen voor vertrek door aan TUI via ons Customer Services Center. Het cabinepersoneel kan dan de nodige maatregelen aan boord proberen te nemen. We verzoeken bijvoorbeeld andere passagiers geen producten te eten die noten bevatten. Een nootvrije omgeving kunnen we echter niet garanderen.

Heb je allergiemedicatie of een epi-pen nodig? Neem deze dan altijd mee in je handbagage. Laat ook de cabinebemanning weten dat je deze medicatie bij je hebt.