We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen en de ervaring op social media platformen te verbeteren zodat je daar bijvoorbeeld eenvoudig zaken kunt delen. En maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Wat moet ik doen als ik een accommodatie niet kan vinden op de website?

Niet alle accommodaties die TUI in de brochures aanbiedt, zijn online te boeken. 

Ook kan een accommodatie niet meer beschikbaar zijn of dat TUI de accommodatie slechts in een bepaalde periode van het seizoen aanbiedt. Hierdoor kan het zijn dat een accommodatie (tijdelijk) niet vindbaar is op de website. 

Als de gewenste accommodatie niet online te boeken is, kun je telefonisch contact opnemen met het Customer Services Center of een reisadviseur bij jou in de buurt.

Contactgegevens vind je onder Service & Contact