We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

TUI Ski Express: met de trein op wintersport!

Veelgestelde vragen

Goedenavond, stel hier je vraag
Wordt mijn betaling direct bijgewerkt in Mijn TUI?

Het duurt enkele minuten voordat een geslaagde betaling in een van de TUI winkels of een online betaling via iDEAL of creditcard zichtbaar is in Mijn TUI. Bij een bankoverschrijving kan het enkele dagen duren voordat deze is verwerkt in het overzicht van Mijn TUI.

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.