We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

TUI Ski Express: met de trein op wintersport!

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Wat is de procedure bij schade en/of vermissing van de inventaris?

Tijdens het verblijf ben je zelf verantwoordelijk voor de inventaris waarvan je gebruik maakt. Bij schade of vermissing van de inventaris berekent de eigenaar de kosten hiervoor aan je door, vaak door verrekening met de waarborgsom.

Het is daarom verstandig om bij aankomst de inventaris te controleren. Meestal ligt er een inventarislijst in de accommodatie. Is dit niet het geval, dan is deze te verkrijgen bij de receptie. Dit voorkomt dat je bij vertrek voor verrassingen komt te staan en je moet betalen voor schade of vermissing die een ander heeft veroorzaakt. 

NB Wij zijn niet aansprakelijk voor gehele of gedeeltelijke teruggave van de waarborgsom; dit is een zaak tussen jou als gast en de accommodatieverschaffer.

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.