We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Aanbod

TUI biedt een enorm uitgebreid assortiment aan vakantiemogelijkheden. De kans op conversie is daarom hoog!
Dit aanbod bestaat uit:

  • Zonvakanties
  • Verre reizen
  • Rondreizen
  • Wintersport
  • Autovakanties
  • Stedentrips

In totaal worden er meer dan 5.500 accommodaties aangeboden. Door onze eigen airline TUI fly zijn wij in staat om zeer concurrerende prijzen aan te bieden voor pakketvakanties.

Waarom aanmelden?

  • Je ontvangt commissie op basis van een percentage over de totale boekingswaarde i.p.v. een vast bedrag per boeking. Dit loopt al snel hoog op!
  • Door groot assortiment aan vakanties is er een hoge kans op conversie.
  • Het is mogelijk om naar elk gewenst resultaat op de site te deeplinken.
  • Uitgebreide mogelijkheden op het vlak van XML feeds.

Programma informatie

Het TUI programma wordt aangeboden via TradeTracker. De programmavoorwaarden zijn de volgende:

  • Je ontvangt 4,5% commissie over het totale boekingsbedrag.
  • Wij hanteren een cookietijd van 30 dagen.
  • Actiecode/kortingscode, cashback, GPT en loyalty partijen worden niet toegelaten tot het programma.
  • Ontdubbeling vindt naast het affiliatekanaal plaats op basis van last click counts tegen de volgende betaalde online marketing kanalen: SEA (non-branded), E-mailmarketing, Display advertising en Partners. Dus niet tegen: SEA (branded), SEO, Direct traffic en Retargeting.