- zeezicht
- airco, ventilator, telefoon, gratis wifi, tv en kluisje (tegen betaling)
- badkamer met douche en toilet
- kamer met 2 eenpersoonsbedden
- type bed kan per kamer verschillend zijn
- balkon met zitje
SCHERP GEPRIJSD Aan het goudgele zandstrand, verscholen tussen de palmbomen word je met een grote glimlach verwelkomt in Hotel Arenal. Van receptioniste tot barman, het personeel in Arenal is zo vriendelijk! Overdag is het heerlijk relaxen op je ligbed bij het zwembad. 's Avonds begeef je je vanuit het hotel zo naar het centrum van San Antonio voor een drankje of een hapje. Met een cerveza op je balkon is het ook goed toeven. Echt genieten op Ibiza, zeker met dit uitzicht..
De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.
Het hotel ligt direct aan het strand en de boulevard, met het centrum van San Antonio op loopafstand. Gasten waarderen het vriendelijke en behulpzame personeel, de schone kamers en het uitgebreide ontbijtbuffet. De inrichting is gedateerd maar netjes. Bedden worden soms als hard ervaren. Het zwembad is vernieuwd maar het water kan koud zijn. Sommige gasten ervaren geluidsoverlast door de levendige omgeving en gehorige kamers.
We zijn voor het vierde jaar op rij naar Hotel Arenal geweest, ze hebben dit jaar de inboedel vernieuwd, vorig jaar hadden ze al een koelkastje in elke kamer geplaatst, het personeel is geweldig, op 1 nieuw meisje na die serveert, maar Eva, Olga, Toni en Merzel maken je vakantie, zo vriendelijk, behulpzaam en gastvrij, we hopen ze volgend jaar te zien, wij gaan zeker weer terug volgend jaar.
...
Heerlijke dagen gehad, vriendelijk personeel, schone kamers en badkamer, prima locatie, lekker gegeten, lange boulevard waarop je lekker kan wandelen. Inrichting van hotel/ kamer is oubollig maar dat wisten we aan de voorkant al. Bedden zijn wat hard maar hebben er prima op geslapen. Er was geen airco maar wel een planfond fan die je op een koude stand kon zetten, in dit jaargetijde was dat prima ...
Fantastisch hotel
Was een top vakantie.
Voor herhaling vatbaar.
Schone kamers , vriendelijke Nederlandse dame bij de balie.
Ruim assortiment voor zowel ontbijt als avond eten.
Heerlijk zwembad met voldoende ligbedjes.
En in het restaurant ook hele vriendelijk serveersters.
Helemaal top