We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Bewaren

Ephesia

TUI classificatie hotel
  • Turkije
  • Noord-Egeïsche Kust
  • Kusadasi
Bekijk op kaart
8,1
107 beoordelingen
Ephesia
Er ging iets mis bij het ophalen van de prijs Bekijk beschikbaarheid
Bewaren Delen

Heerlijke vakantie aan het strand

Een fijne kleinschalige All Inclusive direct aan zee? Dan ben je bij Ephesia in Kusadasi aan het juiste adres. Dit fraaie hotel ligt aan het mooie zandstrand van Long Beach, slechts gescheiden door een boulevard. Shopliefhebbers halen hun hart op in de nabijgelegen kleine bazaar met diverse souvenirwinkeltjes. Na het buffetdiner 's avonds maak je een strandwandeling en geniet je van de ondergaande zon. Er even een dagje op uit? Dan pak je de dolmus naar het centrum van Kusadasi dat zich op slechts 6 kilometer afstand bevindt.

Faciliteiten
  • Gratis wifi in openbare ruimte
  • Receptie
  • Afgesloten bagageruimte
  • Tegen betaling
    • Wifi op de kamer
    • Winkeltje(s)
    • Wasservice
Restaurants/Bars
Zwembaden
Strand
Wellness
Sport & Activiteiten
Entertainment
Voor de kinderen
Overige informatie
Verzorging
Belangrijke informatie
Ligging
Huurauto
  • Leuk hotel direct aan het strand
  • Een groene tuin om in te zonnen
  • Relaxen in de hamam
  • Kleine bazaar op loopafstand
  • Eten met een lokaal tintje
  • Slippers aan en gaan
Reisleiding in je accommodatie
Bekijk op kaart

All Inclusive

Eten

ontbijt (07:00-10:00 uur), laat ontbijt mogelijk (10:00-10:30 uur), lunch (12:30-14:00 uur), tea time (14:30-18:00 uur), snacks (12:30-17:00 uur), diner in buffetvorm (19:30-21:30 uur), ijsjes (14:30-18:00 uur, van 01-06 t/m 01-10), midnight snacks (23:30-00:30 uur), gözleme (12:00-16:00 uur, van 01-06 t/m 15-09)

Drinken

koffie en thee, frisdranken en lokale alcoholische drankjes (10:00-00:00 uur)

Sport & Ontspanning

fitness, tafeltennis, darts, jeu de boules, animatie overdag, shows, sauna, entree hamam

Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

2-persoonskamer, Voor alleengebruik, 1-1 pers
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje en minibar (tegen betaling)
  • bad, haardroger en toilet
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, 2-3 pers
2-persoonskamer, 2-3 pers
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
  • koelkast
  • badkamer met bad, haardroger en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
  • zijzeezicht
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
  • koelkast
  • badkamer met bad, haardroger en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
5-persoonskamer, Familiesuite Zijzeezicht, 3-5 pers
5-persoonskamer, Familiesuite Zijzeezicht, 3-5 pers
  • zijzeezicht
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
  • koelkast
  • badkamer met bad of douche, haardroger en toilet
  • slaapkamer met 1 tweepersoonsbed
  • slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoonsopklapbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Voordeel, 2-3 pers
2-persoonskamer, Voordeel, 2-3 pers
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
  • koelkast
  • badkamer met bad, haardroger en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
4-persoonskamer, Familiesuite, 2-4 pers
4-persoonskamer, Familiesuite, 2-4 pers
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
  • koelkast
  • badkamer met douche, haardroger en toilet
  • slaapkamer met 1 tweepersoonsbed
  • slaapkamer met 1 stapelbed
  • balkon met zitje
DO-02-S Single with child-Standard LV, Eenoudervoordeel, 2-3 pers
DO-02-S Single with child-Standard LV, Eenoudervoordeel, 2-3 pers
  • airco, telefoon, wifi (tegen betaling), tv en kluisje (tegen betaling)
  • koelkast
  • badkamer met bad, haardroger en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Zijzeezicht, eenoudervoordeel, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zijzeezicht, eenoudervoordeel, 2-3 pers
  • zijzeezicht
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
  • koelkast
  • badkamer met bad, haardroger en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
Foto & video (25)
Beoordelingen (TUI-gasten)
8,1
107 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 55
  • Heel goed 22
  • Gemiddeld 22
  • Matig 4
  • Vreselijk 4
Scores
  • Kamer8,1
  • Ligging7,8
  • Eten en drinken7,9
  • Wifi7
  • Hygiëne8,4
Bekijk alle scores
80% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 107
10
Met partner september 2025
“Super verblijf”

Hotel is perfect eten is super goed. Maar entertainment is meer met zichzelf bezig

Hotel is perfect eten is super goed. Maar entertainment is meer met zichzelf bezig

  • Kamer 10
  • Hygiëne 10
  • Ligging 10
  • Respect voor mens en natuur 10
  • Eten en drinken 10
  • Entertainment avond programma 1
  • Wifi 10
  • Entertainment dag programma 1
  • Zwembad 10
  • Het hotel 10
  • Personeel en service 10
  • Jouw totale vakantie 10
10
Vrienden augustus 2025
“heer”

ik kom er al 27 jaar altijd zeer goede vakantie,8 oktober ga ik weer voor 15 dagen,
helaas moet ik nu alleen op vakantie omdat mijn vrouw op 31 maart helaas is over leden,
graag zou ik de reischeque 3000 euro willen winnen dat ik dan met mijn kinderen en kleinkinderen volgend mei met 10 personen naar hotel ephesia kunen waar ze kunnen zien waar papa en mama opa en oma al 27 vakantie hebb...

ik kom er al 27 jaar altijd zeer goede vakantie,8 oktober ga ik weer voor 15 dagen,
helaas moet ik nu alleen op vakantie omdat mijn vrouw op 31 maart helaas is over leden,
graag zou ik de reischeque 3000 euro willen winnen dat ik dan met mijn kinderen en kleinkinderen volgend mei met 10 personen naar hotel ephesia kunen waar ze kunnen zien waar papa en mama opa en oma al 27 vakantie hebben gevierd via tui.

  • Kamer 10
  • Hygiëne 10
  • Ligging 10
  • Respect voor mens en natuur 10
  • Eten en drinken 10
  • Entertainment avond programma 10
  • Wifi 10
  • Entertainment dag programma 10
  • Zwembad 10
  • Het hotel 10
  • Personeel en service 10
  • Jouw totale vakantie 10
3
Alleen augustus 2025
“Geen aanrader”

Ik heb eerder een telefonische klacht ingediend. En had het heel erg op prijs gesteld als ik hierover was gecontacteerd. Op deze manier voel je je serieus genomen.

Mijn ervaring en bevindingen:
1. een vlucht met een tussenlanding vind ik vrij bijzonder dat je geen eten en drinken krijgt. Ik ben vertrokken om 7.20 uur en geland om 13.30 uur.
2. Was drie uur onderweg naar het ho...

Ik heb eerder een telefonische klacht ingediend. En had het heel erg op prijs gesteld als ik hierover was gecontacteerd. Op deze manier voel je je serieus genomen.

Mijn ervaring en bevindingen:
1. een vlucht met een tussenlanding vind ik vrij bijzonder dat je geen eten en drinken krijgt. Ik ben vertrokken om 7.20 uur en geland om 13.30 uur.
2. Was drie uur onderweg naar het hotel. Tussen de aankomsthal en busterrein is er niemand die met je meeloopt naar de bus.
3. Buschauffeur begon te roken in de bus. Ik was de laatste in de bus. Vond het intimiderend aangezien hij ook geen woord Engels sprak. De bus heeft mij niet voor het hotel gebracht. Moest een stuk lopen met mijn koffers.
4. Prijs/kwaliteit verhouding van de accommodatie was echt niet goed. 4,5 sterren hotel. het leek eerder een 3 sterrenhotel met een ruime oppervlakte. Amusementruimte en speeltuin is schandalig klein en lijkt wel op een buurthuis/circus.
5. manager, baliemedewerkers spreken weinig tot geen Engels. Dit soort gesprekken leiden alleen maar tot frustraties
5. 4,5 sterrenhotel werkt met een kluissleutel. Concreet betekent dit dat je je fysieke sleutel meeneemt op plekken waar je je juist de inhoud van de kluis achterlaat in het hotel.
6. Heb nooit eerdere klachten over eten in Turkije. Dit was helaas heel slecht.
7. Hotel heeft een lokaal tintje. Het hotel is een en al lokaal. 98% bestaat uit Turken, bijna geen toeristen. Dit heeft concreet effect op de sfeer voor toeristen. Je voelt je als zwarte vrouw totaal niet welkom. Er wordt letterlijk naar je gestaard.
8. smalle kust voor het strand. heel klein allemaal.
9. tui app vond ik erg slecht. je kunt excursies afnemen maar ze worden niet opgeslagen in de app. Geen totaal overzicht. continue alles afzonderlijk downloaden uit de mail.
9.1 app heeft een aantal dagen storing gehad vlak voor vertrek
9.2 informatie vd excursies zijn niet compleet of volledig.
9.3 sommige excursies waren 0 euro. Lijkt mij onmogelijk
9.4 de excursies kwamen niet overeen op de verkoop van de excursies via accommodatie. Prijzen kwamen niet overeen. En reisduur van de ingekochte excursies waren twee tot 3 uur. Wordt helemaal niet verteld. Op advies van de lokale Tui collega heb ik vele geannuleerd. Transfers moeten gewoon voor het hotel en niet nog ergens naartoe lopen.
9.5 geen notificatie als er een reactie is op jouw verzoek in de chatbox. Ik zat maar te wachten op een reactie.
9.6 Ik heb pas op dag 3 voor het eerst een Tui collega fysiek gesproken. Had het prettig gevonden als ik fysiek werd verwelkomd en meteen alle handige basistips meekrijg.
9.7 vond de gangen nog mooier dan de kamer
9.8 diner wordt laat gereserveerd. Tussen 15 uur en 19.30 uur moet je het doen met de beperkte snacks.
9.9 Frisdrank en alcohol is zo smakeloos
9.10 Amusement is niet Engels maar vooral Turks. Karaoke in het Turks. Hoe moet je plezier hierin hebben?
9.11 ik heb een verzoek ingediend voor hotelwissel. Ik miste de servicegerichtheid, alles was zo commercieel. Zonder creditcard mag je niet omboeken en het kost je sowieso geld. pardon??? Het had zoveel met mijn plezier gedaan als ik ook maar het gevoel had dat er geluisterd werd en een serieuze poging tot het vinden van een nader hotel. is niet gebeurd.
9.12 ik merk ook dat het bij de ene oor in gaat en de ander oor uit als het gaat om het melden van klachten. Er werd serieus tegen mij gezegd. Snap niet wat het probleem is en waarom wij dit zouden moeten omzetten. Daar heb ik moeite mee. De 5 sterrenhotels in Turkije tot nu toe waren zo prettig. Ik begrijp niet waarom dit hotel in de categorie van 4,5 sterren wordt geplaatst. het is eerder een Preston Palace voor de Turkse gemeenschap. En hun ervaring is luxueus. En dat is begrijpelijk maar niet voor een Nederlandse toerist.

Ik ben echt niet de mo

  • Kamer 2
  • Entertainment avond programma 2
  • Wifi 1
  • Entertainment dag programma 4
  • Zwembad 1
  • Jouw totale vakantie 3
  • Hygiëne 6
10
Met partner juni 2025
“Goed hotel erg proper”

Prima hotel

Prima hotel

  • Kamer 9
  • Hygiëne 10
  • Ligging 8
  • Entertainment avond programma 8
  • Eten en drinken 8
  • Entertainment dag programma 8
  • Wifi 9
  • Het hotel 10
  • Zwembad 9
  • Jouw totale vakantie 10
  • Personeel en service 9
9
Vrienden juni 2025
“Bedden”

De bedden vonden we te hard, dit aangegeven bij de reisleiding van Tui en nog dezelfde dag kregen wij een topper op het bed.

De bedden vonden we te hard, dit aangegeven bij de reisleiding van Tui en nog dezelfde dag kregen wij een topper op het bed.

  • Kamer 10
  • Hygiëne 10
  • Ligging 9
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Eten en drinken 8
  • Entertainment avond programma 9
  • Wifi 9
  • Entertainment dag programma 9
  • Zwembad 10
  • Het hotel 9
  • Personeel en service 9
  • Jouw totale vakantie 9
Getoond(1 - 5) van 107
Prijzen & boeken