We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenacht, stel hier je vraag
Hoe kan ik een klacht indienen na de reis?

Wil je een ervaring delen over jouw vakantie of een claim indienen bij vertraging? Na de vakantie kun je altijd terecht bij onze Klantenservice waar we samen op zoek gaan naar een oplossing. Complimenten of suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Meld dit binnen twee maanden na terugkomst (volgens ANVR-voorwaarden).

Vluchtvertraging TUI fly
Je kunt via ons webportaal melding maken van een aankomstvertraging van meer dan 3 uur met TUI fly Nederland (OR vlucht) door in te loggen met je naam en reserveringsnummer. 

Overige klachten en suggesties
Via dit webformulier kun je melding maken van alle overige klachten en suggesties.
Je melding kun je indienen na de einddatum van de reis. Het reserveringsnummer bestaat uit 6 of 7 karakters en ziet er uit als DXYJWL, DJY365 of 1234567. 
Als het webformulier niet werkt, probeer dan het formulier in een andere browser te openen. Er kan ook sprake zijn van een tijdelijk probleem. Probeer het dan later nogmaals.