TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

  • Contact met TUI
    • Bel ons 0900-8847 (70 cpg) Maandag t/m zaterdag08.00 - 23.00 uur Zondag09.00 - 23.00 uur
    • Bekijk de veelgestelde vragen
    • Zoek een TUI reisbureau
    • Zoek een TUI mobiele reisadviseur
    • Over TUI Nederland
0
 
 
Overwin je Winterdip: Boek nu een Last Minute naar de Zon!

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een klacht melden?
Wilt u graag uw ervaringen delen over uw vakantie? Of een claim indienen over uw vertraging? Dat kan bij onze afdeling Klantenservice

Uiteraard doen wij er alles aan om uw reis volledig naar wens te laten verlopen en eventuele problemen ter plaatse op te lossen. Toch kan het voorkomen dat u na uw reis een melding bij ons wilt maken. De afdeling Klantenservice van TUI beantwoordt vragen en reacties na afloop van de reis en probeert samen met u een oplossing te vinden. U kunt een klacht indienen via ons webportaal. Complimenten zijn natuurlijk ook welkom.

Komt u er met de afdeling Klantenservice niet uit? Klik dan hier voor meer informatie.

Is je vraag hiermee beantwoord?