We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Hoe kan ik een klacht indienen tijdens de reis?

Verloopt jouw vakantie niet zoals je wilt of gepland hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. De TUI reisleiding staat 24 uur per dag, 7 dagen per week online in het Nederlands via onze TUI app voor je klaar.
Ook met klachten en opmerkingen kun je hier eenvoudig terecht of telefonisch of via sms. Zij zullen altijd proberen om je probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mocht je er onverwachts niet uit komen neem dan contact op met onze organisatie in Nederland. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. De exacte contactgegevens vind je terug in de reisdocumenten. Neem deze documenten dus zeker mee op reis en sla het telefoonnummer vast op in je telefoon.

Meer informatie over de service op je bestemming lees je via onze Op Je Bestemming pagina.

We wijzen je ook op de ANVR Reisvoorwaarden: het is belangrijk dat je jouw klacht altijd ter plaatse meldt, doe je dit niet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten (artikel 12, lid 1).