We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Ik kan niet inloggen met mijn boekingsnummer in Mijn TUI?

Als het niet lukt om in te loggen in Mijn TUI, voldoet mogelijk het aantal cijfers niet. Het boekingsnummer vind je in de reisspecificatie en/of factuur die je van de reis hebt ontvangen. 

Heb je geboekt op TUI.nl, bij een TUI reisbureau, TUI mobiele reisadviseur of bij ons Customer Services Center dan bestaat het boekingsnummer uit 10 cijfers (bijvoorbeeld 2664567890). Een boeking voor losse vliegtickets bestaat uit 7 (bijvoorbeeld 3972752) of 12 cijfers (bijvoorbeeld 200000002089).

Heb je een TUI reis geboekt bij een ander reisbureau dan kun je inloggen in Mijn TUI met een reserveringsnummer bestaande uit 6 karakters (bijvoorbeeld DG6ZTH).

Lukt het nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met ons Customer Services Center of ga langs bij jouw reisadviseur. Contactgegevens staan onder Service & Contact.

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.