We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenacht, stel hier je vraag
Hoe is de transfer geregeld?

Op de meeste bestemmingen word je verwelkomd door ons internationale ontvangstteam* die je naar de transferbus leidt. Je busnummer/locatie ontvang je via de TUI app. De bus wordt gedeeld met andere TUI-gasten. Onze reisleiding gaat niet mee maar is digitaal beschikbaar.

Huisdieren of afwijkende bagage kunnen niet altijd (kosteloos) worden vervoerd. Het in- en uitladen van bagage in de bus is je eigen verantwoordelijkheid.

De transferduur hangt af van de afstand, het verkeer of stops bij accommodaties. Soms kan de bus niet tot de accommodatie komen en is het mogelijk dat je de laatste 50-100 meter moet lopen. 

De transfertijd voor de terugreis vind je via de TUI app of sms/TUI transfer. Controleer deze met je ticket en neem bij afwijkingen contact op met het TUI Team.

*Inclusief bij TUI pakketreizen, niet bij stedentrips, autovakanties, rondreizen, cruises. 

Bijboeken van transfers voor stedentrips met vliegreis kan via ons Customer Services Center, je reisadviseur of TUI Transfer.