We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenacht, waarmee kunnen we helpen?
Hoe is de transfer geregeld?

Transfers zijn niet standaard inbegrepen. Tijdens het boeken kan je tegen betaling een transfer bijboeken. Bij sommige reizen is de transfer wel inclusief, dit zie je tijdens boeken. 

Bustransfer 
Op de meeste bestemmingen begeleidt ons team je naar de transferbus, die je deelt met andere TUI-gasten. Je busnummer/locatie zie je in de TUI app. De reistijd hangt af van afstand, verkeer en stops. Soms moet je het laatste stukje lopen omdat de bus niet bij de accommodatie kan komen.
Vanaf 48 uur staan de transfertijden voor de terugreis in de berichtenservice in myTUI, in de TUI app en op de website. Hier log je in met je boekingsnummer, achternaam en datum.  

Privétransfer  
Deze brengt je rechtstreeks naar je accommodatie. Bij aankomst wacht iemand met een bordje met jouw naam. De ophaaltijd voor de terugreis zie je in de TUI app of hoor je ter plaatse.

 Huisdieren of afwijkende bagage kunnen niet altijd (gratis) mee. Je bent zelf verantwoordelijk voor het in- en uitladen van bagage.