We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Hoe is de transfer geregeld?

In de meeste gevallen wordt je bij aankomst ontvangen door ons internationaal ontvangstteam*, zij begeleiden je naar de juiste transferbus. Via de TUI app heb je jouw transferbusnummer en de locatie van de transferbus al ontvangen via een push bericht. De transferbus deel je met TUI gasten uit andere landen, zodat je sneller bij je accommodatie aankomt. Onze reisleiding gaat niet mee met de transferbus maar staat digitaal 24/7 voor je klaar. Informatie vind je in de TUI app. Download de app via de Google Play Store (Android) of de App Store (iPhone).

Huisdieren of afwijkende bagage kunnen niet altijd (kosteloos) per bus worden vervoerd. Het in en uit de bus laden van je bagage is je eigen verantwoordelijkheid. Soms wordt je bagage in en uit de bus geladen, hou zelf in de gaten dat de bagage hierbij niet zoekraakt of wordt vergeten.

*Deze service is inbegrepen bij een pakketreis uitgevoerd door TUI en is niet van toepassing bij stedentrips, autovakanties, rondreizen en cruises.