We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Kan ik mijn vakantie ter plaatse nog wijzigen?

Het kan het  zijn dat je, om wat voor reden dan ook, jouw verblijf eerder moet afbreken. In zo’n geval neem je ter plaatse contact op met de reisleiding. Zij voorzien je graag van advies en helpen je verder in zo’n situatie. Wil je jouw verblijf verlengen? Ook in dit geval neem je contact op met de reisleiding ter plaatse. Zij nemen samen met je de opties door en helpen je verder om jouw verblijf te verlengen.

Je vindt de gegevens van de reisleiding in de TUI app. Verblijf je op een bestemming zonder reisleiding? Dan neem je contact op met onze Customer Services Specialisten in Nederland op nummer: +31880885850.