We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Wat moet ik doen als mijn bagage zoek of beschadigd is na een vlucht met TUI fly?

Vermiste bagage TUI fly
Meld vermiste bagage direct na aankomst bij de TUI fly-balie en vul een Property Irregularity Report (P.I.R.) in. Zonder deze registratie kunnen we je bagage niet terugvinden. We doen alles om je bagage snel op te sporen. Volg je bagage via Worldtracer of rapporteer online je vertraagde bagage:
Worldtracer OR vluchten
Worldtracer TB vluchten

 Koffer na 5 dagen nog niet terecht? Bekijk dan dit document voor vervolgstappen.

Beschadigde bagage TUI fly
TUI fly is niet aansprakelijk voor kleine beschadigingen of bedorven inhoud. Bij schade door bewuste roekeloosheid, doe direct aangifte op het vliegveld en vraag om een P.I.R.

Meer informatie over het claimen van beschadigde bagage vind je op onze website.