We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenacht, stel hier je vraag
Wat kan de reisleiding voor mij doen?

De TUI reisleiding staat 24/7 online in het Nederlands via onze TUI app voor je klaar.

Geen TUI app? Dan bereik je onze TUI medewerkers in het Nederlands telefonisch of via sms.
De contactgegevens vind je in de reisbescheiden.

Bij ernstige problemen zijn onze Nederlandstalige TUI-medewerkers 24/7 bereikbaar via telefoon.
Niet in alle hotels is fysieke reisleiding aanwezig, is dit wel het geval dan kan je ook bij hen terecht. Het kan zijn dat deze TUI reisleiding je enkel in het Engels te woord kan staan. Wil je graag hulp in het Nederlands stuur ons dan een bericht via de TUI app.

Bij eventuele overboekingen of kwaliteitsproblemen in de accommodatie doet de reisleiding er alles aan om de problemen op te lossen. Ook kun je eventuele problemen melden via de TUI app.Stel de reisleiding of het internationale TUI team altijd direct op de hoogte van onvolkomenheden, via de TUI app of telefonisch.

Meer informatie over de service op je bestemming en tips ter voorbereiding van je reis lees je via onze Goed voorbereid op reis pagina.