We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenacht, waarmee kunnen we helpen?
Wat kan de reisleiding voor mij doen?

Onze TUI reisleiding staat altijd voor je klaar, waar je ook bent!

Via de TUI app kan je 24/7  online in het Nederlands met ons chatten. Geen TUI app? Geen probleem! Je kan ons ook telefonisch of via sms bereiken. De contactgegevens vind je in je reisbescheiden.

Bij dringende zaken zijn we dag en nacht telefonisch bereikbaar in het Nederlands. In sommige hotels is er fysieke reisleiding aanwezig, soms alleen in het Engels. Wil je hulp in  Nederlands? Stuur dan een berichtje via de TUI app.

Kom je problemen tegen, zoals overboeking of kwaliteitproblemen in de accommodatie? Laat het ons direct weten via reisleiding , de TUI app of telefonisch. We doen er alles aan om het snel op te lossen.

Bereid je goed voor op je reis en check onze Goed voorbereid op reis pagina voor handige tips en extra informatie over onze service op je bestemming.