In Mijn TUI kun je in ‘mijn Profiel’ je paspoortgegevens, aanspreeknaam, contact- en adresgegevens en thuisblijversnummer wijzigen.
Er is een onderscheid tussen boekingen die automatisch of door je zelf aan het Mijn TUI account zijn gekoppeld. Bij een automatisch gekoppelde boeking kun je de paspoortgegevens niet wijzigen. Neem hiervoor contact op met ons Customer Services Center of je reisadviseur.
Is de boeking niet automatisch, maar door je zelf aan het account gekoppeld, dan kun je alle gegevens, inclusief paspoortgegevens wél wijzigen in het account. Deze worden, op gewijzigde adresgegevens na, echter niet aangepast in de boeking. Neem hiervoor contact op met ons Customer Services Center of je reisadviseur.
Thuisblijvergegevens die je wijzigt in het Mijn TUI account, lopen nooit door in de boeking, ongeacht hoe deze aan het account gekoppeld is.
In boekingen met een vertrekdatum in het verleden kun je niets meer wijzigen.
Onze contactgegevens vind je onder Service & Contact.
Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.
Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.