We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Welke gegevens kan ik wijzigen in Mijn TUI?

In Mijn TUI kun je in ‘mijn Profiel’ je paspoortgegevens, aanspreeknaam, contact- en adresgegevens en thuisblijversnummer wijzigen. 

Er is een onderscheid tussen boekingen die automatisch of door je zelf aan het Mijn TUI account zijn gekoppeld. Bij een automatisch gekoppelde boeking kun je de paspoortgegevens niet wijzigen. Neem hiervoor contact op met ons Customer Services Center of je reisadviseur.

Is de boeking niet automatisch, maar door je zelf aan het account gekoppeld, dan kun je alle gegevens, inclusief paspoortgegevens wél wijzigen in het account. Deze worden, op gewijzigde adresgegevens na, echter niet aangepast in de boeking. Neem hiervoor contact op met ons Customer Services Center of je reisadviseur.

Thuisblijvergegevens die je wijzigt in het Mijn TUI account, lopen nooit door in de boeking, ongeacht hoe deze aan het account gekoppeld is.

In boekingen met een vertrekdatum in het verleden kun je niets meer wijzigen.

Onze contactgegevens vind je onder Service & Contact.

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.