We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Waarom kan ik niet inloggen in de TUI app?

Voor een rondreis, cruise, sportreis, busreis, vakantiehuis óf een reis bij een andere touroperator is inloggen met je boekingsnummer niet mogelijk.

Niet één van de genoemde reizen geboekt? Controleer dan of de inloggegevens juist zijn ingevuld en of je verbinding hebt met het internet (3G/4G/5G of wifi). Vul om in te loggen de achternaam en het boekingsnummer in. Bijvoorbeeld: Piet de Vries. Invullen: Achternaam = de Vries. Het boekingsnummer staat op de boekingsbevestiging en bestaat uit 10/12 cijfers of 6 karakters. 

Geeft de TUI app “Sorry, we kunnen deze boeking niet vinden” aan, controleer dan de inloggegevens nogmaals. Als de TUI app aangeeft “Je boeking wordt nog niet ondersteund” dan heb je wellicht één van de uitgesloten reizen geboekt. Lukt het met bovenstaande uitleg nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met ons TUI Customer Services Center. Contactgegevens vind je onder Service & Contact.