Voor een wintersportvakantie, rondreis, cruise, sportreis, busreis, vakantiehuis óf een reis bij een andere touroperator is inloggen met je boekingsnummer niet mogelijk.
Niet één van de genoemde reizen geboekt? Controleer dan of de inloggegevens juist zijn ingevuld en of je verbinding hebt met het internet (3G/4G of wifi). Vul om in te loggen de achternaam en het boekingsnummer in. Bijvoorbeeld: Pieter van der Vaart. Invullen: Achternaam = van der Vaart. Het boekingsnummer staat op de boekingsbevestiging en bestaat uit 10 cijfers (Bijvoorbeeld 2614567890) of 6 karakters (bijvoorbeeld DG6ZTH).
Geeft de TUI app “Sorry, we kunnen deze boeking niet vinden” aan, controleer dan de inloggegevens nogmaals. Als de TUI app aangeeft “Je boeking wordt nog niet ondersteund” dan heb je wellicht één van de uitgesloten reizen geboekt. Lukt het met bovenstaande uitleg nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met ons TUI Customer Services Center. Contactgegevens vind je onder Service & Contact.
Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.
Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.