We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Is er assistentie op de luchthaven voor reizigers met een beperkte mobiliteit?

Het is mogelijk om begeleiding op de luchthaven aan te vragen. Voor de luchtvaartmaatschappij is het belangrijk om te weten of de passagier zelfstandig afstanden kan lopen, trap kan lopen of helemaal niet kan lopen. Vanaf de check-in (of een andere locatie op de luchthaven) wordt de passagier met een (leen)rolstoel naar het vliegtuig gebracht. Afhankelijk van de mobiliteit wordt de passagier ook geassisteerd bij het plaatsnemen in het vliegtuig. Bij aankomst op de luchthaven wordt de passagier vanaf het vliegtuig begeleid naar de aankomsthal. 

Op onze website staat een uitgebreide folder en daarin is precies te lezen wat er te verwachten valt en welke regels gelden.