We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Wat kan ik doen als de TUI app niet laadt?

Als pagina's in de TUI app niet goed laden, heeft dit mogelijk te maken met je netwerkverbinding.

Zo kun je dit oplossen:

- Controleer of je telefoon verbinding heeft met wifi of mobiel internet
- Zorg dat je signaal sterk genoeg is
- Herstart de TUI app
- Probeer het opnieuw

Als het probleem blijft bestaan kun je proberen je telefoon opnieuw op te starten.