We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, stel hier je vraag
Wat doe ik als ik een klacht heb over TUI Parking / Quick Parking?

Heb je een klacht over TUI Parking of Quick Parking, dan vragen wij je Quick Parking een e-mail te sturen. Quick Parking streeft ernaar de klacht binnen vijf werkdagen in behandeling te nemen. Quick Parking is lid van de Thuiswinkelorganisatie en wanneer nodig of gewenst kunnen geschillen gemeld worden bij de geschillencommissie van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie.