We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, waarmee kunnen we helpen?
Wat doe ik als ik een klacht heb over Quick Parking?

Heb je een klacht over Quick Parking, dan vragen wij je Quick Parking een e-mail te sturen. Quick Parking streeft ernaar de klacht binnen vijf werkdagen in behandeling te nemen. Quick Parking is lid van de Thuiswinkelorganisatie en wanneer nodig of gewenst kunnen geschillen gemeld worden bij de geschillencommissie van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie.