We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Wat is een preferentie?

Met een preferentie geef je aan dat je een voorkeur m.b.t. de geboekte accommodatie hebt. Bijvoorbeeld een kamer zo hoog of juist zo laag mogelijk of kamers naast elkaar.

Het is niet mogelijk online een preferentie door te geven. Je preferentie kan bij boeking of achteraf worden doorgegeven via het Customer Services Center of je reisadviseur.

Een preferentie blijft een voorkeur en kan niet worden gegarandeerd. TUI ontvangt geen terugkoppeling of de preferentie gerealiseerd kan worden. Wanneer je honderd procent zekerheid nodig hebt dat aan een speciale wens wordt voldaan voor bijvoorbeeld medische redenen, geef dan een essentie aan ons door. Voor een essentie worden over het algemeen kosten in rekening gebracht.