We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen en de ervaring op social media platformen te verbeteren zodat je daar bijvoorbeeld eenvoudig zaken kunt delen. En maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Wat moet ik doen in een geval van nood?

Raadpleeg altijd eerst de reisleiding ter plaatse. 
Wat je vraag of probleem ook is, wij lossen het graag op. Als je tijdens jouw vakantie opmerkingen of klachten hebt, moet je altijd contact opnemen met onze reisleiding ter plaatse. Wacht niet tot je weer thuis bent. Jouw host(ess) kan immers meteen een oplossing zoeken zodat je verder kunt genieten van jouw vakantie. De ervaring leert dat wij op deze manier veel problemen snel en ter plaatse kunnen oplossen. 

Als de host(ess) niet bereikbaar is, niet voor de gewenste oplossingen zorgt of als er geen reisleiding aanwezig is, moet je contact opnemen met onze organisatie in Nederland. 

Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar, het noodnummer vind je op de eerste pagina van de reisbescheiden.