We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Live Happy Sale Tot 200,- extra korting p.p.

Sandy Haven Resort

hotel
  • Jamaica
  • Negril
  • Negril
Bekijk op kaart
7,2
10 beoordelingen
Sandy Haven Resort KASSAKORTING
Za 27 mei 2023 (9 dagen)
Vanaf Amsterdam
Logies ontbijt
Transfer
1114,- per persoon
Alle prijzen
* Exclusief per boeking: Boekingskosten 37,50 Calamiteitenfonds 2,50. Evt. ter plaatse te betalen kosten staan bij de beschrijving.
Bewaren Delen
Wees er snel bij! Voor je het weet is deze Jamaica-aanbieding uitverkocht!

Welkom thuis!

Een warm Jamaicaans welkom zodra je het Sandy Haven Resort binnenstapt. Hier voel je je helemaal thuis. Dit kleinschalige en rustig gelegen boutique hotel ligt direct aan het strand en is tot in detail door de eigenaresse zelf ontworpen en smaakvol ingericht. Sandy Haven Resort biedt een service van hoog niveau. Van een glaasje 'Mimosa' bij het ontbijt op het buitenterras tot een verfijnd diner in een intieme setting in het sfeervolle restaurant.

Faciliteiten
  • Gratis wifi in openbare ruimte
  • Gratis wifi op de kamer
  • Receptie
  • Tegen betaling
    • Roomservice
Restaurants/Bars
Zwembaden
Strand
Wellness
Sport & Activiteiten
Tip
Overige informatie
Verzorging
Goed om te weten
Ook fijn om te weten
Ligging
  • Hier voel je je 'a casa'
  • In alle rust bijkomen
  • Lekker kleinschalig
  • Fijn strand, fijn zand
  • Ontbijten op het buitenterras
  • Minimum leeftijd 12 jaar
24/7 Online service
Bekijk op kaart
Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

2-persoonskamer, Superior, 1-3 pers
  • airco, ventilator, telefoon, gratis wifi, tv, iPod docking station en gratis safe
  • koffiefaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger, make-up spiegel, badjas en toilet
  • kamer met 2 Queensize bedden of 1 Kingsize bed
  • balkon
  • winecooler
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 1-3 pers
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 1-3 pers
  • zijzeezicht
  • airco, ventilator, telefoon, gratis wifi, tv, iPod docking station en gratis safe
  • koffiefaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger, make-up spiegel, badjas en toilet
  • kamer met 2 Queensize bedden of 1 Kingsize bed
  • balkon
  • winecooler
2-persoonskamer, Standaard, 2-2 pers
2-persoonskamer, Standaard, 2-2 pers
  • airco, ventilator, telefoon, gratis wifi, tv, iPod docking station en gratis safe
  • koffiefaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger, make-up spiegel, badjas en toilet
  • kamer met 2 Queensize bedden of 1 Kingsize bed
  • winecooler
Foto (15)
Beoordelingen (TUI-gasten)
7,2
10 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 4
  • Heel goed 0
  • Gemiddeld 5
  • Matig 0
  • Vreselijk 1
Scores
  • Kamer8,4
  • Eten en drinken6,8
  • Wifi8,5
  • Zwembad6,5
  • Hygiëne7,8
Bekijk alle scores
60% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 10
9
Vrienden november 2022
“Mooie strand! Hotel en service minder”

Ik vond het strand Negril heel leuk, en hotel was wel mooi, leuke kamers. Maar service en het eten voelen tegen. Het ontbijt zou om 7.00 uur beginnen, maar pas na 30 min komen ze je order te plaatsen. En nog na 30 min kan je uiteindelijk beginnen met eten. Om 7.00 uur was niet eens koffie daar klaar, op koffie moet je ook 15 minuten wachten. Maar het was helemaal niet druk sochtends, dus ik weet n...

Ik vond het strand Negril heel leuk, en hotel was wel mooi, leuke kamers. Maar service en het eten voelen tegen. Het ontbijt zou om 7.00 uur beginnen, maar pas na 30 min komen ze je order te plaatsen. En nog na 30 min kan je uiteindelijk beginnen met eten. Om 7.00 uur was niet eens koffie daar klaar, op koffie moet je ook 15 minuten wachten. Maar het was helemaal niet druk sochtends, dus ik weet niet waarom was alles zo langzaam daar. En voor het ontbijt waren er alleen maar 2 opties, porties waren ook niet zo groot. 1 keer probeerden wij dineren. Het restaurant zou om 18.00 uur open zijn, maar de man daar zei tegen ons dat we moeten later komen, ongeveer na 30 min. We kwam na half uurtje terug, maar hij zei dat ze nog steeds niet klaar waren. Pas na 1 uur hebben ze ons in de kamer gebeld, dat we mochten iets bestellen,maar dan was het al te laat voor ons. In de bar 3 dagen konden we geen coctails bestellen, want Rum, vodka en nog andere ingridienten waren op. Bij het lunch hebben we feta salade besteld, maar die was zonder feta! En ze zeiden gwn dat feta is helaas op. Dus qua eten en drinken is wel minder bij deze hotel. En in de eerste avond, na een lange reis en transfer, we kwamen uiteindelijk naar het hotel, en de vrouw bij de receptie zei dat hotel is overgeboekt! En dat we moeten voor 1 nacht tot middag on een ander hotel blijven, Coco la palm. Dat vinden we echt schandalig, want we hebben wel Sandy Haven geboekt en betaald via Tui, dus waarom zouden we nog naar een ander hotel, die ook minder leuk was, en daar was ook geen WiFi in de kamer. En pas volgende dag na 12.00 uur mochten we weer terug lopen met de koffers, om uiteindelijk koffers kunnen uitpakken en uitrusten. De vrouw bij de receptie zei dat voor compensatie daarvoor zullen we kamer met zeezicht krijgen, maar ook dat ik niet gebeurd, we waren de rest van de dagen in een gewone kamer, nummer 214. Ik voelde dat ze helemaal geen respect voor ons als gasten en klanten hadden.

Lees meer
  • Kamer 7
  • Hygiëne 4
  • Eten en drinken 5
  • Respect voor mens en natuur 7
  • Wifi 7
  • Entertainment avond programma 2
  • Zwembad 5
  • Entertainment dag programma 2
  • Personeel en service 4
  • Het hotel 9
Verbergen
7
Met partner november 2022
“Zwembad vies”

Zwembad was smerig en alle 10 de dagen gesloten ik heb foto’s

Zwembad was smerig en alle 10 de dagen gesloten ik heb foto’s

Lees meer
  • Kamer 8
  • Hygiëne 8
  • Eten en drinken 6
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Wifi 9
  • Het hotel 7
  • Personeel en service 7
  • Jouw totale vakantie 9
Verbergen
7
Vrienden november 2022
“Vakantie negril”

De kamer is ruim en schoon.
Grote kamer. Heel fijn bed.
Goede w.c en douche.
Vriendelijk meisje bij ontbijt.
Alleen weinig tot geen sfeer in hotel.
Jammer wij zaten vaak in hotel shack naast ons hotel.

De kamer is ruim en schoon.
Grote kamer. Heel fijn bed.
Goede w.c en douche.
Vriendelijk meisje bij ontbijt.
Alleen weinig tot geen sfeer in hotel.
Jammer wij zaten vaak in hotel shack naast ons hotel.

Lees meer
  • Kamer 8
  • Hygiëne 8
  • Eten en drinken 6
  • Respect voor mens en natuur 7
  • Wifi 8
  • Het hotel 7
  • Personeel en service 7
  • Jouw totale vakantie 9
Verbergen
6
Met partner november 2022
“”

Hotel was overboekt bij aankomst, 2x van kamer moeten wisselen.

Handdoeken werden niet met regelmaat vervangen deze moest ik zelf steeds vragen bij housekeeping.

Op de helft van mijn verblijf een uitbraak met vliegende mieren, 50 min moeten wachten tot ik een insectenspray kreeg. De Jamaicaanse gastheer had last van zijn longen dus vroeg of ik zelf wilde sprayen.
Hij was...

Hotel was overboekt bij aankomst, 2x van kamer moeten wisselen.

Handdoeken werden niet met regelmaat vervangen deze moest ik zelf steeds vragen bij housekeeping.

Op de helft van mijn verblijf een uitbraak met vliegende mieren, 50 min moeten wachten tot ik een insectenspray kreeg. De Jamaicaanse gastheer had last van zijn longen dus vroeg of ik zelf wilde sprayen.
Hij was zo vriendelijk dat hij zelfs de stoffer en blik achter liet zodat ik mijn eigen kamer kon schoonmaken haha.

Ontbijt was prima maar na 3 dagen kreeg ik de mededeling dat ik ook iets anders kostenloos mocht kiezen omdat ik via TUI had geboekt.

In dit hotel waren de medewerkers alleen vriendelijk wanneer je fooi gaf anders kreeg je geen glimlach of vriendelijkheid terug.

Zwembad was out of order. Dus hebben wij alleen van het strand gebruik gemaakt.

Lees meer
  • Kamer 7
  • Entertainment avond programma 5
  • Eten en drinken 7
  • Entertainment dag programma 5
  • Wifi 6
  • Het hotel 6
  • Personeel en service 5
  • Jouw totale vakantie 9
  • Hygiëne 5
Verbergen
2
Alleen november 2022
“geen gastvrijheid”

Personeel chagarijnig,geen fruit bij ontbijt
ze zeggen geen eens goedemorgen
Fitness ruimte defect

Personeel chagarijnig,geen fruit bij ontbijt
ze zeggen geen eens goedemorgen
Fitness ruimte defect

Lees meer
  • Kamer 8
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Eten en drinken 7
  • Entertainment avond programma 2
  • Wifi 9
  • Entertainment dag programma 2
  • Personeel en service 2
  • Het hotel 2
  • Hygiëne 7
  • Jouw totale vakantie 4
Verbergen
Getoond(1 - 5) van 10
Prijzen & boeken