Snelle Boekers Voordelen!
  • Extra korting
  • Niet aanbetalen
  • TUI Vroegboekgarantie

TUI BLUE Grand Azur

hotel
  • Turkije
  • Lycische Kust
  • Marmaris
Bekijk op kaart
8,8
22 beoordelingen
TUI BLUE Grand Azur KASSAKORTING
Za 16 mei 2020 (8 dagen)
Vanaf Eindhoven Vanaf Amsterdam+ 109,-
All Inclusive
Transfer
671,- per persoon
Alle prijzen
Bewaren Delen

Op en top luxe

Een luxe hotel met klasse. Dat is TUI BLUE Grand Azur. Dit elegante hotel aan de boulevard van Marmaris heeft een toplocatie. De serene ambiance is een aangename verrassing als je het hotel binnenstapt. Een compleet andere ervaring als je terugkomt na een middagje in het centrum van Marmaris. Pamper jezelf met een bezoekje aan de sauna. Je bent hier in goede handen. En 's avonds reserveer je een tafeltje in het Levante à la carte restaurant. Zowel het eten als het uitzicht zijn fe-no-me-naal!

Faciliteiten
  • Gratis WiFi in openbare ruimte
  • Gratis WiFi op de kamer
  • Receptie (24 uur)
  • Publieke parkeerplaats buiten
  • Tegen betaling
    • Winkeltje(s)
    • Kledingwasservice
Restaurants/Bars
Zwembaden
Strand
Wellness
Sport & Activiteiten
Entertainment
Voor de kinderen
Duurzame accommodatie
Overige informatie
Verzorging
Goed om te weten
Ligging
Huurauto
  • Nieuwe TUI BLUE in Marmaris
  • Een écht 5-sterren hotel
  • Iedere dag weer heerlijk eten
  • Slapen in een duurzaam hotel
  • Helemaal zen in de wellness
  • Tropische sfeer in de tuin
Bekijk op kaart
TUI BLUE - Authentieke momenten
  • Lokale experts
  • Superieure, lokale keuken
  • Exclusieve excursies
  • BLUEf!t programma
Ontdek TUI BLUE »

All Inclusive

Eten

ontbijt (07:00-10:30 uur), laat ontbijt mogelijk (10:30-11:00 uur), lunch (12:30-14:30 uur), tea time (15:00-17:00 uur), snacks (12:00-16:00 uur), diner in buffetvorm (19:00-21:30 uur)

Drinken

mineraalwater, frisdranken, bier, wijn en lokale alcoholische drankjes (10:00-24:00 uur)

Sport & Ontspanning

tennisbaan (verlichting beschikbaar), tennisrackets en -ballen, multisportterrein, fitness, yoga, tafeltennis, BLUEf!t programma •pilates, sauna, entree hamam

Bijzonderheden

één diner in het à la carte restaurant is inbegrepen per verblijf, hiervoor maak je eerst een reservering, in de Welcome Lounge kun je 24 uur per dag genieten van koffie en thee, non-alcoholische drankjes en “Grab&Go” snacks; dit is op basis van selfservice

Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

2-persoonskamer, 2-3 pers
  • airco, telefoon, gratis WiFi, tv, gratis kluisje en minibar
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsopklapbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
  • de minibar is bij aankomst gevuld met water en wordt dagelijks bijgevuld
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
  • zijzeezicht
  • airco, telefoon, gratis WiFi, tv, gratis kluisje en minibar
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsopklapbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
  • de minibar is bij aankomst gevuld met water en wordt dagelijks bijgevuld
2-persoonskamer, Zeezicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zeezicht, 2-3 pers
  • zeezicht
  • airco, telefoon, gratis WiFi, tv, gratis kluisje en minibar
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsopklapbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
  • de minibar is bij aankomst gevuld met water en wordt dagelijks bijgevuld
2-persoonskamer, Suite, 2-4 pers
2-persoonskamer, Suite, 2-4 pers
  • airco, telefoon, gratis WiFi, tv, gratis kluisje en minibar
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn en toilet
  • woon-/slaapkamer met 2 eenpersoonssofabedden
  • slaapkamer met 1 tweepersoonsbed
  • balkon met zitje
  • de minibar is bij aankomst gevuld met water en sappen en wordt dagelijks bijgevuld
Foto & video (35)
Foto's & video's van
TUI (29) Gasten (6)
Beoordelingen (TUI-gasten)
8,8
22 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 17
  • Heel goed 2
  • Gemiddeld 1
  • Matig 2
  • Vreselijk 0
Scores
  • Kamer8,8
  • Faciliteiten9
  • Ligging9,1
  • Eten en drinken7,1
  • All Inclusive8,2
Bekijk alle scores
86% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 22
9
Met partner oktober 2019 Meld probleem
“Mooi ruim opgezet hotel”
Comfort Geschikt voor mindervaliden Levendige omgeving Op loopafstand van strand

Ruime en rustige kamers. Vriendelijk personeel.
Het eten was goed maar er was weinig afwisseling in vlees en vis.

Ruime en rustige kamers. Vriendelijk personeel.
Het eten was goed maar er was weinig afwisseling in vlees en vis.

Lees meer
  • Kamer 9
  • Personeel en service 9
  • Ligging 9
  • Hygiëne 9
  • All Inclusive 8
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Douche Sanitair 9
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8
  • Het hotel 9
  • Wifi 9
  • Mix van gasten 9
  • Zwembad 9
Verbergen
9
Met partner september 2019 Meld probleem
“Wat een heerlijk hotel”
Comfort Geschikt voor mindervaliden Levendige omgeving Op loopafstand van centrum Volop persoonlijke service

We hebben echt genoten van het hotel, de locatie, het eten en af en toe bezoek van een schildpad in de zee voor het hotel. De katten worden ook goed verzorgd in het hotel en ze hebben een moestuin. Beste bar is de beachbar, jammer dat de kwaliteit bij de poolbar zoveel lager is. Een puntje van aandacht, iets grotere parasols op het strand zou een aanwinst zijn, net als een toilet.

We hebben echt genoten van het hotel, de locatie, het eten en af en toe bezoek van een schildpad in de zee voor het hotel. De katten worden ook goed verzorgd in het hotel en ze hebben een moestuin. Beste bar is de beachbar, jammer dat de kwaliteit bij de poolbar zoveel lager is. Een puntje van aandacht, iets grotere parasols op het strand zou een aanwinst zijn, net als een toilet.

Lees meer
  • Kamer 9
  • Hygiëne 9
  • Ligging 10
  • Respect voor mens en natuur 9
  • All Inclusive 9
  • Douche Sanitair 8
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Entertainment avond programma 8
  • Prijs-kwaliteitverhouding 9
  • Entertainment dag programma 7
  • Wifi 10
  • Het hotel 9
  • Personeel en service 10
  • Mix van gasten 8
Verbergen
6
Met partner september 2019 Meld probleem
“Weer een andere eigenaar, niet beter op geworden”
Geschikt voor mindervaliden Internationaal publiek Op loopafstand van restaurants Op loopafstand van strand

Privé transfer bij aankomst goed geregeld.
Tui Deluxe zou ook een fles wijn op de kamer betekenen; helaas, geen wijn.
Minibar bij aankomst gevuld met cola, fanta, 1 blikje Efes bier, spa rood, chocola en water.
Water wordt dagelijks bijgevuld.
Als je wilt kun je flesjes bier bij de Lobby- of Beachbar halen (gratis) voor in de minibar.
Kamers zijn opgeknapt. Jammer dat ze ...

Privé transfer bij aankomst goed geregeld.
Tui Deluxe zou ook een fles wijn op de kamer betekenen; helaas, geen wijn.
Minibar bij aankomst gevuld met cola, fanta, 1 blikje Efes bier, spa rood, chocola en water.
Water wordt dagelijks bijgevuld.
Als je wilt kun je flesjes bier bij de Lobby- of Beachbar halen (gratis) voor in de minibar.
Kamers zijn opgeknapt. Jammer dat ze voor een 5* hotel niet op details letten zoals ongelijke gordijnen, zowel in de breedte als de lengte.
Bij aankomst in onze Junior Suite zat er een mega grote oude kotsvlek op de leuning van de bank. Heb wel 3x aan receptie gemeld, iedere x een andere medewerker, maar helaas in 10 dagen niet opgelost.
Tweede dag boottrip (Blue Cruise Deluxe – aanrader) geregeld bij hostess Mariel. Zij vroeg ons ook naar de wijn op de kamer en ging nogmaals bij receptie aangeven dat die fles er moest komen. Maar helaas weer geen wijn.
Voorheen was Grand Azur een half pension hotel, nu een All Inclusive. Dat is het eten helaas niet ten goede gekomen.
Weinig variatie in een week, veel kip, kalkoen en vis. 1 dag in de week köfte en döner. Iedere dag verschillende Turkse pizza slices, fruit, baklava en toetjes. Salade bar met verschillende ingrediënten. Voor het ontbijt verschillende soorten wit en bruin brood, broodjes, croissants, yoghurt enz. Hartig en zoet beleg (jam en chocopasta). Mini buffet voor de kleintjes.
Aan de boulevard de Beachbar en het privé strand. In de Beachbar is ook alles AI, waaronder bier, cocktails, wijn enz.
Ook een aantal snacks zoals burgers, tosti, wraps en maaltijdsalade voor tussen de middag.
Het prive strand is vanuit het hotel gezien aan de linkerkant voorzien van bordjes "prive strand". Aan de andere kant, de kant van de pier, is het gewoon open. Hier komen dan ook veel gasten van andere hotels de bedjes bezet houden tot 10 uur als de Life Guards aanwezig zijn. Die lopen dan een rondje en sturen ze weg. Dit gebeurt iedere dag weer van voor af aan. Waarom hier ook geen bordjes, of zoals vroeger (tot aan 2007) een bewaker die rondes loopt?
De pier is ook een apart verhaal. Deze is afgesloten met een hek en pas toegankelijk vanaf 10 uur. Maar gasten zijn slim en kunnen aan beide zijdes met wat lenigheid toch de pier op. Hier staan veel ligstoelen met parasols en aan het einde 2 grote en 3 kleine cabana’s. Kosten voor de grote zijn EUR 90 (!) maar dan heb je wel butlerservice.
Ook hier lopen de Life Guards heen en weer om de niet Grand Azur gasten te verzoeken de pier te verlaten.
Aan het einde van onze boottocht dag zagen we onze hostess Mariel weer in de Lobby zitten en vertelde haar een geweldige dag te hebben gehad. En zeiden nogmaals geen fles wijn meer te hebben gehad. Ze vroeg naar het kamernummer maar wij vonden het met nog 1 dag te gaan niet echt meer nodig.
Bij terugkomst op de kamer lag er een flyer op de grond waarop stond "Beste gast, je bent net op de bestemming aangekomen en horen graag of de vakantie goed is begonnen….."
9 Dagen te laat helaas!

Lees meer
  • Kamer 6
  • Wellness 7
  • Ligging 8
  • Personeel en service 7
  • All Inclusive 6
  • Hygiëne 6
  • Kwaliteit van de bedden 7
  • Respect voor mens en natuur 7
  • Prijs-kwaliteitverhouding 5
  • Douche Sanitair 6
  • Wifi 8
  • Entertainment avond programma 7
  • Zwembad 7
  • Het hotel 6
  • Sportfaciliteiten 7
  • Mix van gasten 6
Verbergen
9
Met partner juni 2019 Meld probleem
“Gezellig sfeervol en schoon”

Kwa hotel niks om op aan te merken, kwa eten had er iets meer vlees variatie mogen zijn, mooie omgeving en een mooie zwembad met goede bediening👍🏻

Kwa hotel niks om op aan te merken, kwa eten had er iets meer vlees variatie mogen zijn, mooie omgeving en een mooie zwembad met goede bediening👍🏻

Lees meer
  • Het hotel 9
Verbergen
8
Vrienden juni 2019 Meld probleem
“Prachtig hotel”
Geschikt voor mindervaliden Op loopafstand van centrum Op loopafstand van strand Rustige omgeving Sfeervol

Het is een prachtig hotel alleen het eten viel erg tegen. Er was geen variatie. Een gemiste kans want het hele hotel is top maar door de matige keuze aan eten weet ik niet of ik er nog een keer heenga. Wanneer ze besluiten om kebab/ verse pasta van de wok en een gepofte aardappel te serveren ga ik zeker terug

Het is een prachtig hotel alleen het eten viel erg tegen. Er was geen variatie. Een gemiste kans want het hele hotel is top maar door de matige keuze aan eten weet ik niet of ik er nog een keer heenga. Wanneer ze besluiten om kebab/ verse pasta van de wok en een gepofte aardappel te serveren ga ik zeker terug

Lees meer
  • Kamer 9
  • Personeel en service 9
  • Ligging 9
  • Hygiëne 9
  • All Inclusive 7
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Douche Sanitair 9
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8
  • Het hotel 8
  • Wifi 9
  • Mix van gasten 8
  • Zwembad 9
Verbergen
Getoond(1 - 5) van 22
Prijzen & boeken
Wil je meer weten over deze accommodatie of bestemming? Stel je vraag aan andere TUI klanten op de TUI Community.
TUI Community