- airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
- badkamer met douche, haardroger en toilet
- kamer met 1 Kingsize bed
- balkon of terras met zitje
- nespresso apparaat •kussenkeuze menu •conciërge service •schoonmaakservice 3x per dag, incl. turndown
Zoëtry Curaçao Resort & Spa is een boutique resort op Curaçao en staat bekend om persoonlijke service. Hier word je verwend met het Endless Privileges® concept. Een minibar die twee keer per dag wordt bijgevuld, badproducten met de fijne geuren van Bvlgari of een gratis wellness experience. Je geniet hier van een All Inclusive concept met heerlijke gerechten en lekkere cocktails. Zoëtry Resort Curaçao is prachtig ingericht met warme tinten voor een rustgevende sfeer. Kom helemaal tot rust bij het serene zwembad en luister naar de geluiden van de natuur of stap in de golfkar en laat je naar het strand brengen.
ontbijt (06:00-11:30 uur), lunch (12:30-15:30 uur), à-la-cartediner mogelijk (18:00-23:00 uur)
koffie en thee, mineraalwater, frisdranken, bier, wijn, lokale alcoholische drankjes, internationale alcoholische drankjes en alcoholische cocktails (07:00-00:00 uur)
yoga
wijnproeverij, kooklessen, lessen Papiaments
De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.
Super ontspannen
Lees meerAlles was beter en luxer dan we hadden verwacht! Echt top!!
Lees meerDe accomodatie op zich (kamer, domein) zouden we aanbevelen maar wel met een erg stevige korrel zout: de service is niet op 5-sterren niveau. Voor deze prijs verwachten we meer: nl. efficiënte en professionele bediening in de restaurants, bar en aan de receptie én respectvolle gasten. Enkele vbn:
- 1 uur wachten op 2 spiegeleieren
- onterecht aangerekende services (waarvoor je meer dan ...
Mooi hotel met goed eten alleen is de kaart niet veel
Lees meerHet was een heel fijn hotel, je werd meteen ontvangen als een echte gast die centraal stond op je verblijf. Met vragen kon je altijd terecht bij de receptie en ook telefonisch via de hotelkamer waren ze altijd bereikbaar.
Omdat ik glutenallergie heb, nam ik voor mijn verblijf contact op met het hotel om dit aan te geven en te vragen of het een probleem was als ik hun hotel bezocht. Het...
2 volwassenen Wijzig